اخبار داغ

آیت‌الله موسوی جزایری:

مسئولان کنترل مناسبی بر فضای مجازی ندارند/ ضرورت حضور جدی بسیج در شبکه‌های اجتماعی

مسئولان کنترل مناسبی بر فضای مجازی ندارند/ ضرورت حضور جدی بسیج در شبکه‌های اجتماعی
رئیس حوزه علمیه اهواز گفت: مسئولان کنترل مناسبی بر فضای مجازی ندارند و این فضا در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارند لذا بسیج باید با ورود جدی به این عرصه وظایف ذاتی خود را انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس حوزه علمیه اهواز در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: باید اعتراف کنیم که هم‌اکنون ما در خصوص شبکه صالحین بسیج در ابتدای کار هستیم و نباید انتظار داشته باشیم که در همین ابتدای راه به نتایج مورد نظر برسیم لذا باید در این راه ثابت قدم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه باید شبکه صالحین بسیج، تأثیرگذارتر از گذشته باشند افزود: سه موضوع باید بیش از موضوعات دیگر در شبکه صالحین کشور پیگیری شود، یک موضوع ارتقاء معنویت و اخلاق در جوانان و نسل جوان است، دوم شبکه صالحین باید راه‌هایی برای تأمین و تحقق عدالت اجتماعی در سطح جامعه پیدا کند.

,

رئیس حوزه علمیه اهواز ادامه داد: یکی دیگر از اصلی‌ترین وظایف شبکه صالحین، تعلیم و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و کادر سازی برای این انقلاب است لذا مسئولان شبکه صالحین بسیج باید اهتمام جدی به این موضوع داشته باشند.

,

آیت‌الله موسوی جزایری سومین اجلاسیه شبکه صالحین بسیج که در مشهد برگزار شد را مفید دانست و گفت: این اجلاسیه در ابتدا باعث بالا رفتن روحیه و انس و الفت اعضای شبکه صالحین کشور می‌شود و علاوه بر آن در این اجلاسیه تصمیم‌های مهم و کارگشایی گرفته شد که انشاالله به زودی شاهد ارتقاء روز افزون شبکه صالحین در کشور خواهیم بود.

,

وی با تأکید بر اینکه شبکه صالحین باید فعالیت مثمر ثمر و جدی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند، افزود: مسئولان کنترل مناسبی بر فضای مجازی ندارند و این فضا در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارند و ما شاهد هستیم در خیلی از کشورهای جهان و حتی کشورهای غیرمسلمان، کنترل جدی‌تری بر فضای مجازی خود دارند که این کنترل در کشور ما وجود ندارد.

,

رئیس حوزه علمیه اهواز افزود: باید کنترل جدی‌تری بر فضای مجازی ایجاد شود و در این امر نیز بسیج باید با ورود جدی به این عرصه وظایف ذاتی خود را انجام دهد و در مقابل هجمه‌های دشمن در فضای مجازی را بگیرد.

,

آیت‌الله موسوی جزایری تصریح کرد: شبکه صالحین قدمت طولانی دارد اما پیش از این و از ابتدای انقلاب آن را به نام حلقه‌های تربیتی و اخلاقی در مساجد می‌شناختند و از حدود 12 سال پیش حلقه‌های صالحین به صورت سازمان‌دهی شده منسجم با محوریت مساجد و بسیج در سراسر اجرایی شد.

,

وی در پایان تأکید کرد: حلقه‌های صالحین تا به امروز فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده است اما امید داریم از این به بعد با همت مسئولان و بسیجیان، شاهد ترقی و اوج شبکه صالحین بسیج باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه