اخبار داغ

هدیه انتخاباتی ترامپ به نتانیاهو؛

تصمیم ترامپ برای اجرایی کردن معامله قرن پیش از انتخابات اسرائیل

تصمیم ترامپ برای اجرایی کردن معامله قرن پیش از انتخابات اسرائیل
کارشناسان در حال حاضر در حال مشخص کردن میزان منافعی هستند که اعلام توافق قرن می تواند برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشبرد امور رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهد داشت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسانه های صهیونیستی اعلام کردند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد توافق قرن را پیش از اتنخابات کنست رژیم صهیونیستی اعلام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود کاخ سفید مشاوره هایی را در مورد این مسئله برای مشخص شدن میزان تاثیر آن بر روند عزلش و نیز تاثیرات آن بر مسایل داخلی آمریکا و خاورمیانه آغاز کرده است.

,

به گفته این شبکه عبری زبان کارشناسان در حال حاضر در حال مشخص کردن میزان منافعی هستند  که اعلام توافق قرن می تواند برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشبرد امور رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهد داشت .

,

گفته می شود این مسئله در نشست روز پنج شنبه آینده نتانیاهو و ترامپ هم مورد بررسی قرار می گیرد.

,

در این حال بنی گانتس رهبر حزب آبی سفید به ترامپ نسبت به این کار هشدار داده و به رئیس جمهور آمریکا هشدار داد به نتانیاهو تکیه نکند.

,

پایگاه اطلاع رسانی "المونیتور" در خبری به نقل از پیشتاز نظر سنجی های انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام کرد  ، گانتس پیام های محرمانه ای به کاخ سفید ارسال و ضمن ابراز عصبانیت از چنین اقدامی به ترامپ توصیه کرد چندان به نتانیاهو تکیه نکند.

,

گفتنی است بنیامین نتانیاهو به دلیل پرونده های فساد و دونالد ترامپ به دلیل استیضاح در شرایط متزلزل سیاسی قرار داشته و به دنبال راهکاری برای خلاصی از این فشارها هستند.

,

انتخابات کنست رژیم صهیونیستی روز 2 اسفند برگزار می شود.

,

تمام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه