اخبار داغ

یادداشت روز؛

سیاست شکست خورده سازش!

سیاست شکست خورده سازش!
رهبر انقلاب با ترسیم خط راه اصلی انقلاب اسلامی و انتقال امید به جامعه یک بار دیگر به زیبایی هرچه تمام‎تر برنامه ریزی‌های نظام سلطه را نقش بر آب و مردم را برای مقاومت و رویارویی هرچه تمام تر با دشمنان اصلی انقلاب آماده ساختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛اتفاقات دوهفته گذشته کشورمان را می‌توان از جمله خاص ترین اتفاقات تاریخ چهل ساله جمهوری اسلامی برشمرد. اقدام تروریستی امریکا در به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام متقابل سپاه و در هم کوبیدن پایگاه نظامی عین الاسد در عراق و مورد اصابت قرارگرفتن هواپیمای مسافربری اوکراین در آسمان تهران دوهفته متلاطم و البته تاریخ ساز را برایمان رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

بازتاب بین المللی و تحلیل‌ها و گمانه زنی‌ها و عملیات روانی گسترده دشمن در قضایای اتفاق افتاده این روزها موجی از ناآرامی‌های روانی را در جامعه به بار نشاند.

,

با اعلام رسمی ستاد برگزاری نمازجمعه تهران مبنی بر اقامه نمازجمعه 27 دی ماه به امامت رهبر معظم انقلاب، همه توجهات به این سو جلب شد که قرار است رهبر معظم انقلاب حرف آخر را بزنند و همچون همه این سال‌ها، دوباره آرامش و امید را در دل‌ها زنده کنند و راه حل این چالش‌های بحث برانگیز را ترسیم نمایند.

,

امید به نصرت الهی و دشمن شناسی، رمز پیروزی ملت است

, امید به نصرت الهی و دشمن شناسی، رمز پیروزی ملت است,

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های روز جمعه، عامدانه و هوشمندانه کوشیدند تا جامعه ایرانی که دوهفته تمام زیر فشار روانی و هیجانی قرار گرفته بود را آرام کنند.

,

برخلاف تصور و انتظار افکار عمومی که در روزهای گذشته آماج بمباران خبری و تحلیلی و اتهام زنی‌های متعدد بودند، رهبر انقلاب با ترسیم خط راه اصلی انقلاب اسلامی و انتقال امید به جامعه یک بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر برنامه ریزی‌های نظام سلطه را نقش بر آب و مردم را برای مقاومت و رویارویی هرچه تمام تر با دشمنان اصلی انقلاب آماده ساختند.

,

خطبه‌های امام خامنه ای در دو محور (امید بخشی به مردم و دشمن شناسی) خلاصه شد. در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و حکومت برپا شده براساس آموزه‌های دینی بزرگترین نعمت الهی است که می‌بایست قدردان و شکرگزار آن بود، لذا بخش عمده خطبه نخست نمازجمعه، به تشریح لزوم شکرگزاری این نعمت الهی و پافشاری و استقامت در راه حفظ این نعمت بزرگ و نجات بخش و تصریح پیامدهای بی شمار این شکرگزاری و استقامت اختصاص داشت.

,

جنتلمن‌های مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند

, جنتلمن‌های مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند,

بخش دیگر خطبه‌های نمازجمعه تاریخ ساز رهبر انقلاب به بیان دشمنی‌های ریز و درشت امریکا علیه جمهوری اسلامی گذشت. قرائن و شواهد دوهفته گذشته در کشور نشان داد که امریکا در پس هر جنایت به‌دنبال تشویش افکار عمومی و تغییر معادلات ذهنی جامعه ایرانی و نهایت بهره مندی از انشقاق در صفوف مردم است.

,

بهره برداری ناصواب از سقوط هواپیمای مسافربری و تلاش گسترده رسانه ای در راستای مقصر جلوه دادن نظام و مشخصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بدنبال آن، در دست گرفتن هدایت تجمعات و اعتراضات سازمان دهی شده در گوشه و کنار کشور از جمله مصادیق عینی این ادعاست که امریکا از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کند.

,

شاه بیت خطبه‌های دشمن شکن امام خامنه ای به موضوع مذاکره مجدد با طرف‌های غربی برجام اختصاص داشت. ایشان با برشمردن سابقه فریب‌ها و بدعهدی‌ها و خیانت‌های متعدد امریکایی‌ها و غربی‌ها به کشور ایران فرمودند: « اینها مذاکره هم که می‌کنند، مذاکره‌شان آمیخته‌ی با دغل و فریب‌کاری است؛ این کسانی که پشت میز مذاکره ظاهر می‌شوند، آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند، اینها همانها هستند؛ تفاوتی نمی‌کنند؛ لباس عوض می‌کنند؛ این دست چدنی‌ است که پوشش مخملی و دستکش مخملی را بیرون می‌آورد و خودش را نشان می‌دهد، وَالّا باطن، همان باطن است؛ هیچ تفاوتی ندارد. اینها نمی‌توانند کسانی باشند که انسان به اینها اطمینان پیدا کند.»

,

سیاست برجامی دولت شکست خورده است

, سیاست برجامی دولت شکست خورده است,

برکسی پوشیده نیست که شرایط بد اقتصادی و مشکلات متعدد امروز ما، نتیجه اعتماد به غربی‌ها و گره زدن سرنوشت کشور به برجام است. امروز پس از گذشت شش سال از شروع به کار دولت تدبیر و امید، علیرغم اختیارات بزرگ دولت در ترسیم سیاست خارجی طبق میل و سلیقه خود و حتی در برخی از موارد به رغم عبور از خط قرمزهای ترسیم شده توسط رهبر انقلاب در قضیه مذاکرات با 1+5، دولت نتوانست به حداقل وعده‌های خود برای بهبود وضعیت اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم عمل کند.

,

اما همه ناکامی‌های دولت هم سبب نشد تا تغییری در خط فکری و تصمیم ساز دولت حسن روحانی ایجاد شود و دولتمردان همچنان با پافشاری بر قضیه مذاکره با طرف‌های غربی برجام سعی در زنده کردن جسم بی جان برجام دارند و کلید حل مشکلات را در بیرون از مرزهای کشور جستجو می‌کنند! موضوعی که به دفعات مورد انتقاد رهبر انقلاب واقع شده است.

,

رهبر معظم انقلاب با بیان چند کلید واژه از جمله: "ملت ایران نشان داد طرفدار مقاومت است" و "باید اتکای ما به نفت به صفر برسد" و "اراده الهی بر پیروزی ملت ایران است"، ضمن ابراز خرسندی از توانمندی و اقتدار نظامی، تنها راه برون رفت از بحران‌ها و چالش‌های داخلی و خارجی را «قوی شدن توأمان در حوزه‌های نظامی، اقتصادی و علمی» و اتکال به قدرت لایزال الهی و امیدواری به نصرت و پیروزی جبهه حق ترسیم فرمودند.

,

اکنون که با به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی، یک وحدت دشمن شکن و بی بدیل در جمهوری اسلامی رخ داده فرصت مغتنم است مسئولان کشور از این ظرفیت بزرگ سرمایه اجتماعی بهره بگیرند و با تغییر رویکرد، به جای دراز کردن دست بسوی غربیها و دشمنان استراتژیک نظام اسلامی، که نتیجه ای جز پس زدن دست مردم ایران و بازتکرار جنایت‌های امریکا ندارد، بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار داخلی تکیه کنند تا در کنار خودکفایی و اقتدار نظامی، شاهد رشد و پیشرفت‌های اقتصادی و علمی هم باشیم تا بتوانیم در صحنه‌های بین المللی دست برتر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه