اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین:

تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شد/ موج بارشی شدیدتری در راه است

تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شد/ موج بارشی شدیدتری در راه است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: پیش‌بینی می‌شود که موج جدید بارش‌ها از روز چهارشنبه آغاز شود که شدت بیشتری نسبت به بارندگی روزهای گذشته خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت استان در اثر بارندگی‌های اخیر اظهار کرد: روز گذشته تا ساعت ۱۶ بعدازظهر راه ۱۴۷ روستا بر اثر بارش برف مسدود شده بود که اکنون تمام راه‌های اصلی و روستایی بازگشایی شده است و مشکلی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری استان راه حدود ۸۰ روستا تا شب بازگشایی شد و حدود ۵۵ روستا باقی مانده بود که امروز بازشگایی شد.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که موج جدید بارش‌ها از روز چهارشنبه آغاز شود که شدت بیشتری نسبت به بارندگی روزهای گذشته خواهد داشت.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: میانگین بیشترین بارش برف در استان ۶ میلی‌متر بود که برای روز چهارشنبه تا ۹ میلی‌متر پیش‌بینی می‌شود؛ از مردم و رانندگان خواستاریم تا در شرایط نامساعد جوی از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و به ویژه هنگام بارندگی در ساعات شب نیز به هیچ عنوان رانندگی نکنند.

,

مهدیخانی ادامه داد: از مردم خواستاریم تا همکاری لازم را با دستگاه‌های امدادی و خدماتی در جاده‌ها داشته باشند چراکه گاهی عدم توجه به توصیه‌های ایمنی عواقب ناگواری را به دنبال دارد.

,

وی در پایان گفت: شهروندان حتما در سفرهای زمستانی از سلامت و ایمنی ماشین اطیمنان داشته باشند و لباس گرم، سوخت و موادغذایی به همراه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه