اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد:

بیش از ۴ میلیارد تومان برای بهسازی زیر ساخت‌های کشاورزی بروجرد تخصیص یافت

بیش از ۴ میلیارد تومان برای بهسازی زیر ساخت‌های کشاورزی بروجرد تخصیص یافت
رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی قنات، کانال و زیر ساخت های کشاورزی بروجرد تخصیص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت اله نباتی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: سیلاب فروردین امسال بیش از ۶۲ میلیارد تومان به بخش کشاورزی بروجرد خسارت وارد کرد که در این راستا دو هزار ۱۸۰ پرونده خسارت در حوزه کشاورزی تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تا کنون ۱۴میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان بروجردی پرداخت شده که بیشترین پرداخت بلاعوض در لرستان مربوط به شهرستان بروجرد بوده است.

,

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: ۵۳۹ نفر با چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز به بانک معرفی شده اند که دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده است.

,

نباتی با اشاره به این که در سیلاب قنات ها، کانال ها و راه های روستایی نیز دچار خسارت شدند گ بیان کرد: در همین راستا چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بهسازی قنات ها، کانال ها و جاده روستایی تخصیص داده شده که بعد از انعقاد قرارداد با پیمانکار، مرحله بهسازی آغاز می شود.

,

وی گفت: بیشترین خسارت در بخش کشاورزی بروجرد مربوط به زراعت بود به طوری که بیش از ۴۹ درصد خسارت های سیلاب در حوزه زراعت بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه