اخبار داغ

حسین چرخابی:

خوب یا بد در آمدن مربیان در باشگاه های ایران شانسی است/ باشگاه های فوتبال کشور فاقد کمیته فنی است

خوب یا بد در آمدن مربیان در باشگاه های ایران شانسی است/ باشگاه های فوتبال کشور فاقد کمیته فنی است
مربی فوتبال گفت: برای همین خوب یا بد در آمدن یک مربی در کشور ما شانسی است؛ آنچه در تمام دنیا انجام می شود را ما انجام نمی دهیم و همه باشگاه های دنیا یک کمیته فنی قوی دارند امام باشگاه های ما فاقد این کمیته فنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی صاحب نیوز اظهار کرد: رادولوویچ که به عنوان سرمربی ذوب آهن انتخاب شده است کارنامه نسبتاً خوبی دارد؛ البته در دو سال آخر که در تیم های لبنان و میانمار بوده است، موفق نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال گفت: مربی فوتبال خارجی وقتی وارد کشور ما می شود این نکته مهم است که با فرهنگ ما سازگار و تناسب داشته باشد؛ خیلی از مربیان موفق خارجی به ایران آمدند اما موفق نبودند و برعکس این اتفاق را شاهد بودیم.

,

وی با بیان اینکه باید برای عملکرد رادولوویچ در ذوب آهن صبر و کارنامه این مربی را در مجموع می توان مثبت ارزیابی کرد، افزود: باشگاه ها فاقد کمیته فنی برای انتخاب مربی هستند، یک کمیته فنی قوی از اعضایی که فوتبال را خوب می فهمند می تواند برکار یک مربی نظارت داشته باشد.

,

این مدرس فوتبال تصریح کرد: همیشه نباید باخت را از مربی و برد را به نام بازیکنان و باشگاه ثبت کرد، اگر این کمیته فنی بر کار مربی نظارت کرد و تشخیص داد مربی خیلی خوب فعالیت می کند و نتایج ضعیف یک تیم برای مثال مربوط به خوب نبودن بازیکنانی که مربیان قبلی گرفتند، باشد، مربی حفظ و نقاط ضعف دیگر بر طرف می شود.

,

وی افزود: این کمیته فنی است که تشخیص می دهد یک مربی علی رغم نتیجه ای که گرفته به کار خود ادامه دهد یا خیر؛  متاسفانه باشگاه های فوتبال ما این کمیته را ندارند و اعضای هیات مدیره سرمربی تیم را انتخاب می کنند، این در حالی است که اکثریت هیات مدیره هم فوتبال را درست نمی دانند و این اتفاقی است که در سراسر فوتبال ما می افتد.

,

چرخابی بیان کرد: برای همین خوب یا بد در آمدن یک مربی در کشور ما شانسی است؛ آنچه در تمام دنیا انجام می شود را ما انجام نمی دهیم و همه باشگاه های دنیا یک کمیته فنی قوی دارند امام باشگاه های ما فاقد این کمیته فنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه