اخبار داغ

معاون اداره کل ارشاد استان مطرح کرد:

استقبال 70 هزار نفری اصفهانی ها از جشنواره فجر سال گذشته/ اکران هفت فیلم اصفهانی در جشنواره امسال

استقبال 70 هزار نفری اصفهانی ها از جشنواره فجر سال گذشته/ اکران هفت فیلم اصفهانی در جشنواره امسال
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سال گذشته 70 هزار نفر اصفهانی به تماشای فیلم های جشنواره فجر نشستند و امسال 7 فیلم با تهیه کنندگی و کارگرانی اصفهانی ها در این جشنواره اکران می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی جعفری در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صاحب نیوز در خصوص برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان اظهار کرد: مقدمات جشنواره امسال در حال انجام است و یک هفته قبل از دهه فجر جشنواره فیلم فجر آغاز می شود، سازمان سینمایی حدود 12 فیلم را برای اکران در اختیار استان قرار می دهد و دیگر فیلم های جشنواره هم توسط دو پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر خریداری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جشنواره فیلم فجر سال گذشته استقبال بی نظیری داشتیم و حدود 70 هزار نفر از مجموع جشنواره فجر اصفهان استقبال کردند.

,

وی افزود: جشنواره اصفهان، صرفا اکران فیلم های جشنواره نیست و اکران فیلم های اصفهانی هم داریم، امسال هم هفت فیلم با کارگردانی و تهیه کنندگی اصفهانی ها برای اکران در جشنواره فیلم فجر داریم.

,

جعفری بیان کرد: امسال علاوه بر اکران ها فیلم های اصفهانی برگزاری کارگاه های جنبی را داریم و امیدواریم این کارگاه ها به افزایش بازدید کننده کمک کند.

,

وی با توضیح اینکه امسال جشنواره علاوه پردیس سینمایی ستی سنتر، در پردیس سینمایی ساحل هم برگزار می شود، تصریح کرد: انتظار داریم بازدیدکنندگان امسال هم مانند سال گذشته افزایش چشم گیری داشته باشند؛ یک سانس رایگان برای هنرمندان استان در نظر گرفتیم و به افراد واجد شرایط داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه