اخبار داغ

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی:

ایران امن ترین کشور منطقه است/ رقابت ورزشکاران ۲۰ کشور با وجود تبلیغات سو دشمنان

ایران امن ترین کشور منطقه است/ رقابت ورزشکاران ۲۰ کشور با وجود تبلیغات سو دشمنان
رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: با وجود تبلیغات سو دشمنان برای نا امن نشان دادن کشور امروز شاهد برگزاری مسابقات جهانی با حضور 20 کشور در امن ترین نقطه منطقه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی امشب در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد اظهارکرد: حضور ۱۰۰ ورزشکار جهان در این دوره از رقابت‌ها مایه مباهات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ،محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی امشب در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد اظهارکرد: حضور ۱۰۰ ورزشکار جهان در این دوره از رقابت‌ها مایه مباهات است.,

مهر علیزاده افزود: فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از سال ۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با فعالیت و عضویت بیش از ۸۵ کشور جهان بیش از ۱۵ سال سابقه را دارد.

,

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی منظم در کشورهای مختلف، ایجاد فدراسیون ملی، ایجاد کلینیک‌های داوری و مربیگری و ایجاد زورخانه در کشورهای مختلف از جمله اقدامات این فدراسیون در کشورهای عضو است.

, .,

وی با اشاره به حضور ورزشکاران مختلف در گودهای زورخانه با آداب ایرانیان خاطرنشان کرد: ورزشکاران جهان همچون آداب 3 هزارساله زورخانه وارد گود می‌شوند و مرشدها مختلف اشعار خود را به زبان فارسی برای ورزشکاران و پهلوانان می‌خوانند و این نمایشی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی کشورمان در اقصی نقاط جهان است.

,

سومین دور از مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد از امروز(30 دی ماه) آغاز و تا دوم بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

, .,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه