اخبار داغ

2پروژه ریلی مهم در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

2پروژه ریلی مهم در کشور به بهره‌برداری می‌رسد
قائم مقام معاونت ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: ۲ پروژه ریلی مهم سال آینده در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس خطیبی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: برای ابرپروژه‌های ریلی کشور با توجه به اولویت‌بندی‌ها منابعی تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به پروژه ریلی دورود- خرم‌آباد نه تنها کم نیست بلکه در یک زمان مناسبی می‌تواند پروژه را توسعه بخشد و طبیعتا با پیشرفت بیشتری که پروژه پیدا می‌کند تمرکز بیشتری روی آن می‌شود و منابع آن از طریق دیگر تامین و کار تداوم پیدا می‌کند.

قائم مقام معاونت ساخت و توسعه راه آهن کشور پروژه راه آهن دورود- خرم‌آباد را یکی از سخت‌ترین و تکنیکی‌ترین پروژه‌های ریلی کشور دانست و عنوان کرد: به صورت مرسوم شاید حدود 10 درصد پروژه‌ها در طول تونل دارند ولی در این پروژه نزدیک 30 درصد تونل است که نشان می‌دهد چقدر پروژه سختی است.

وی بیان کرد: برای پروژه راه آهن دورود- خرم‌آباد همواره به این فکر هستیم که بتوانیم منابع را در مدت زمان اجرایی تامین و تزریق کنیم، طبیعتا این منابع دفعتا مورد نیاز نیست و باید در طول پروسه اتمام پروژه بتواند تامین شود که فکر می‌کنم با دستورات استاندار و هماهنگی با قرارگاه خاتم وضعیت این پروژه از شرایطی که اکنون دارد بهتر شود. برای اینکه این پروژه به وضعیت ایده آل برسد زمان می‌برد ولی ناامید نیستیم و جز پروژه‌هایی است که آن را پیگیری می‌کنیم.

خطیبی گفت: در طول سه سال گذشته پنج پروژه مهم ریلی کشور افتتاح شده و حداکثر تا پایان سال 99 نیز دو پروژه مهم ریلی دیگر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه