اخبار داغ

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

تمدید مجوز ساخت دستک رسوب گیر بندر صیادی بریس

تمدید مجوز ساخت دستک رسوب گیر بندر صیادی بریس
عباس آذرپیکان از تمدید مجوز دستک رسوب گیر بندر صیادی بریس توسط سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آذرپیکان در گفت ‌وگو با عصرهامون، گفت: کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت دستک رسوب گیر بندر صیادی بریس به مدت یک سال موافقت کرد.

به گفته وی، در این راستا مدارک لازم پس از دریافت از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان از دیدگاه فنی و مهندسی، مهندسی سواحل، سازه دریایی و... به صورت کارشناسی بررسی شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با استناد به بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 48 مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال 87 مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این سازمان موظف است از ساخت و ساز یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند. 

آذرپیکان ادامه داد: با توجه به این مهم و به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب های ناشی از ساخت و سازهای غیراصولی تاسیسات دریایی و بندری، متقاضیان طرح های ساحلی موظف هستند قبل از ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوز های لازم از سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.

گفتنی است: بندر صیادی بریس که در 50 کیلومتری شرق شهرستان چابهار واقع شده، با برخورداری از جاذبه های گردشگری، آب و هوای گرم و  مرطوب، مکان های تفریحی، ساحل زیبا و اسکله صیادی، فرصتی مناسب برای اشتغالزایی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه