اخبار داغ

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل خبرداد؛

جشنواره ادبی و هنری ققنوس در اردبیل برگزار می شود

جشنواره ادبی و هنری ققنوس در اردبیل برگزار می شود
مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری پنجمین جشنواره ادبی و هنری ققنوس در استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات به یاد سردار دلها و جبهه مقاومت ویژه دانشجویان استان اردبیل برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از برگزاری پنجمین جشنواره ادبی و هنری ققنوس در اردبیل خبرداد و گفت: دانشجویان علاقمند از سراسر استان می توانند آثار خود را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به اهمیت هنر در عصر فعلی پرداخت و گفت: یکی از راه هایی که می توانیم در برابر هجمه های رسانه ای و فرهنگی دشمنان بایستیم، زبان هنر است، چراکه هنر با تاثیرگذاری بالایی که در انسان ها با سلایق و گرایش های مختلف دارد، می تواند با انعکاس حقایق، توطئه های دشمنان را خنثی و جامعه را نیز به سمت کمال و تعالی سوق دهد.

,

مظفری در ادامه سخنان خود از رونمایی پوستر پنجمین جشنواره ققنوس در اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات در بخش های نشریات دانشجویی، پژوهش های هنری، ادبیات نمایشی، مداحی،شعر، موسیقی، فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی برگزار می شود.

,

وی به بخش ویژه جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: چایزه بزرگ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به بهترین اثر جشنواره با موضوع جبهه جهانی مقاومت اهدا خواهد شد.

,

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: دانشجویان علاقمند می توانند تا 30 بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

,

, ,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه