اخبار داغ

فرماندار روانسر خبر داد؛

۷ روستای روانسر میزبان رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰

۷ روستای روانسر میزبان رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰
فرماندار روانسر گفت: ۷ روستای این شهرستان میزبان رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به اینکه شهرستان روانسر با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری و طبیعت زیبا می‌تواند ظرفیت مناسبی برای گردشگران رویداد گردشگری ۲۰۲۰ محسوب شود، اظهار داشت: این رویداد فرصت مناسبی برای این شهرستان است تا سرمایه گذاران بتوانند سرمایه گذاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه روانسر در بخش گردشگری افزود: توسعه صنعت گردشگری راهگشای معضل بیکاری در سطح استان و شهرستان است.

,

فرماندار روانسر بیان داشت: رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ در هفت روستای قوری قلعه، شبانکاره، کانی کچکینه، کانی شریف، کیلانبر سفلی، خیبر و باباحیران اجرایی می‌شود.

,

مصطفی‌زاده عنوان کرد: ۱۶ روستای مستعد شهرستان روانسر برای میزبانی این برنامه‌ها معرفی شد که با نظر کارشناسان این هفت روستا انتخاب شده‌اند.

,

این مسئول گفت: آمادگی لازم برای استقبال از این رویداد مهم فراهم است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای استقبال از این رویداد استفاده می‌کنیم.

,

وی در پایان افزود: وجود ده‌ها اثر تاریخی و گردشگری در روانسر موجب شده که همه ساله و در فصول مختلف پذیرای گردشگران زیادی باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه