اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر:

مکتب شهید سلیمانی در تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) است

مکتب شهید سلیمانی در تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) است
حجت‌الاسلام نوروزی گفت: مکتب حاج قاسم در تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) است و عمر خود را در این مسیر قرار داد و تمام افتخارات اسلامی جانشان را دادند تا کشور در امنیت باشند لذا شاهد هستیم مزدوران عالم حریف این سردار اسلام در سال‌های جنگ مقاومت نشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی نوروزی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد روستای فرح‌آباد شاندیز گفت: شهدا قطرات خونشان را در مسیر احیا و تحکیم مکتب اسلام اهدا کردند و مشی شهدا مدرسه‌ای را در کشور برای معرفت‌آموزی ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بیش از 14 قرن است انسان های آزاده با الگوگیری از مکتب حسینی سعی دارند از زیر سلطه جریان استکبار و مزدوران خودشان را دور کنند و جامعه انقلابی خودشان را حفظ کنند.

,

حاج قاسم سلیمانی برای تمام مسلمانان یک مکتب است

, حاج قاسم سلیمانی برای تمام مسلمانان یک مکتب است,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای تمام مسلمانان یک مکتب است اظهار کرد: شهدا با حرکت مستمر در راستای دفاع از آرمان های اسلامی این مکتب مقدس را ایجاد کردند و مسئولان علمی کشور باید بجای اینکه از غربی ها در کتب درسی یاد کنند باید در کتب درسی با مضمون شهدا بفهمانند حاج قاسم در راستای خدمت به اسلام چه اقداماتی کرد که آرمانخواهان و انقلابیون دنیا از رفتن ایشان سوگوار شدند.

,

استکبار تلاش دارد مردم را از مکتب اسلام مأیوس کند

, استکبار تلاش دارد مردم را از مکتب اسلام مأیوس کند,

وی افزود: جریان استکبار تلاش دارد مردم را از این مکتب اسلام مأیوس کند لذا انقلاب اسلامی دقیقا شبیه انقلاب حضرت موسی(ع) است؛ فرعون نیز تلاش کرد در فقدان حاکمیت الهی بر مردم تکبر کند و مردم را گروه گروه و طبقاتی کند و فکر می کرد حکومتش ماندگار است.

,

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: شهدا خون خود را برای حفظ این کشور اهدا کردند و خدا وعده داده بر اثر ایستادگی مردم وارث این حکومت هستید و فرعون هلاک می‌شود و طرفداران موسی نجات پیدا می کنند و طرفداران استکبار نتیجه ای جز نابودی نخواهند داشت.

,

وی افزود: امت موسی(ع) نتوانست پشت سر ایشان حرکت کند و مهر ذلت بر پیشانی او نشست چون از آن مقاومت و ایستادگی دور شد لذا تحکیم قوا و تجدید قوا برای ملت ایران نیز ضرورت دارد.

,

سند 2030 سندی صهیونیستی است

, سند 2030 سندی صهیونیستی است,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر تصریح کرد: امروز دانشمندان باید قوام جامعه را محکم کنند تا در عرصه های مختلف سیاست، اجتماع و عرصه نظامی مبتنی بر ارزش های حسینی مقاوم شویم.

,

وی هدف دشمنان را استثمار ملت ها دانست و افزود: در همین راستا سند 2030 سندی صهیونیستی است و کنوانسیون های مختلف تضعیف نظام اسلامی را نشانه رفته‌اند لذا باید اینها توسط جامعه مطالعه شود که چرا برخی وقت و هزینه کشور را بابت کنوانسیون های مختلف صرف کردند که هر کدام از این قراردادها برای ضربه زدن به نقاط قوت کشور است.

,

حجت‌الاسلام نوروزی ضمن تأکید بر اینکه امروز باید قدردان امنیت باشیم خاطرنشان کرد: جریان داعش و گروه های وابسته به آن که قدرت اسلام را درگیر خودش کرد و تلاش بسیاری در این راستا کردند اما در برابر آنها سرداران شهید ایستادند و اجازه ندادند پیشرفت داشته باشند.

,

مکتب حاج قاسم در تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) است

, مکتب حاج قاسم در تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) است,

وی افزود: مکتب حاج قاسم در تداوم مکتب سیدالشهدا(ع) است و عمرشان را در این مسیر قرار دادند و تمام افتخارات اسلامی جانشان را دادند تا کشور در امنیت باشند و شاهد هستیم مزدوران عالم حریف این سردار اسلام در سال های جنگ مقاومت نشدند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر با بیان اینکه دشمن همیشه به عوامل داخلی دل خوش کرده است از انقلاب سال 57 به بعد هرگاه خط استکبار سقوط کرده از عوامل داخلی کمک گرفته گفت: ملت هوشیار باشد که ایران در وضعیت حساس جغرافیایی، سیاسی و نظامی است و از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه باید فهمید ترسیم آینده چیست و دشمنی آمریکا برای همه اثبات شده است.

,

مجلس، از تأثیرگذارترین نقاط تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور است

, مجلس، از تأثیرگذارترین نقاط تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور است,

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از تأثیرگذارترین بخش های تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام اسلامی است افزود: بایستی مردم در انتخابات دقت داشته باشند که مجلس ضداستکبار و سیاست هایی را پیاده سازی کنند که مبتنی بر سیاست های اقتصادی و فرهنگی ولایت فقیه باشد و سالم ترین و شایسته ترین و انقلابی ترین افراد در جایگاه نمایندگان قرار بگیرند لذا شناخت این افراد امری دشوار است.

,

حجت‌الاسلام نوروزی ضمن اشاره به فتنه های کشور در سال 98  اظهار کرد: دشمن تا انتخابات از این نوع فتنه ها برای مردم کشور در نظر دارد لذا باید ملت همچون دفاع مقدس به انسجام حقیقی برسد.

,

وی افزود: انتخابات آینده می تواند منجر به  حضور نمایندگان انقلابی، اهل کار و خدمت برای مردم شود تا مقابل فتنه های دشمن ایستادگی کنند و به ملت ایران خدمات‌رسانی بیش از پیش داشته باشد و قطعا به قضل الهی نقشه‌های دشمن در این انتخابات نیز خنثی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه