اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی گاز استان همدان خبر داد؛

کاهش ۱۹ درصدی مصرف گاز در ۹ ماهه امسال

کاهش ۱۹ درصدی مصرف گاز در ۹ ماهه امسال
عبدالله فیاض از کاهش ۱۹ درصدی مصرف گاز در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال میزان مصرف گاز طبیعی ۲۴۴ میلیون مترمکعب بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل شرکت ملی گاز استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت مصرف گاز طبیعی در همدان اظهار کرد: در طول آذرماه امسال میزان مصرف گاز طبیعی برای مشترکین شرکت گاز استان همدان ۲۴۴ میلیون مترمکعب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: میزان مصرف گاز طبیعی در استان از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است.

,

فیاض با اشاره به اینکه مجموع مشترکین شرکت گاز در استان تا پایان آذرماه امسال ۶۱۷ هزار و ۲۰۴ مشترک بوده است، ادامه داد:  هم‌اکنون در بخش مصرف خانگی شرکت گاز استان بیش از ۵۷۲ هزار مشترک دارد.

,

وی یادآور شد: در بخش تجاری و عمومی ۴۱ هزار و ۵۷۵ و در بخش صنعتی، عمده و کشاورزی نیز ۲ هزار و ۹۰۰ مشترک از شرکت گاز خدمات دریافت می‌کنند.

,

مدیرعامل شرکت ملی گاز استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز هیچگونه قطعی گاز به دلیل افت فشار گاز رخ نداده است.

,

فیاض با تاکید بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متناسب با محیط و با راندمان انرژی بالا تصریح کرد: تنظیم دمای معتدل بر روی ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتیگراد، نصب دماسنج در محیط از عواملی برای صرفه‌جویی در مصرف گاز است.

,

وی در خصوص رعایت برخی نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی افزود: طول شیلنگ‌های گاز نباید حداکثر از یک و نیم متر بیشتر و در معرض حرارت اجاق گاز و سایر وسایل گاز سوز قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه