اخبار داغ

رئیس دادگاه انقلاب تهران تأکید کرد؛

سیلی فرزندان ایران بر هیبت آمریکا در حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد

سیلی فرزندان ایران بر هیبت آمریکا در حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد
رئیس دادگاه انقلاب تهران با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد گفت: ملت ایران باید به خود ببالد و افتخار کند که چنین فرزندان غیرتمند، شجاع، توانمند و با استعداد دارد که توانستند سیلی محکمی را بر هیبت و هیمنه آمریکا وارد کنند و به نظر من این معنای عزت داری به ایران و ایرانی است و نه مسائلی که برخی افراد شعار می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته گفت: از جمله مواردی که معظم له بیان کردند موضوع ایام الله بود که رهبر فرزانه انقلاب تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در هم کوبیدن پایگاه عین الاسد را یوم االله ذکر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه در تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی مردم قدرت، عظمت و بزرگی خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: تمام دنیا از این مسئله متعجب شدند و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند که تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که انقلاب زنده است و استحکام انقلاب اسلامی در جهان به نمایش گذاشته شد.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران با اشاره به اینکه موضوع ایام الله از آغاز خلقت بشر وجود داشته و در قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است، بیان کرد: منظور از ایام الله روزهای ویژه و خاصی که غیر از ایام معمولی مد نظر است که در آن روزها خداوند عظمت و عزت خود را و یا قهر و غلبه بر کفار را بیشتر نمایان می کند.

,

 حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی افزود: مقام معظم رهبری تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را جز ایام الله برشمردند که با آن عظمت، شکوه، آگاهی و بصیرت مردم ایران و عراق و سایر کشورها انجام شد و شاید کفار باورشان نمی شد که برای تشییع پیکر پاک سردار دلها چنین جمعیتی حضور پیدا کنند.

,

وی با اشاره به در هم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد توسط حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: استعداد، شجاعت، غیرت ایرانی در این ماجرا به رخ جهانیان کشیده شد.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران ادامه داد: موضوع دیگری را که رهبر حکیم انقلاب بیان کردند صبار و شکور بود؛ صبار به معنای کسی که بسیار شکیبا است و شکور فردی که بسیار سپاسگذار و شاکر نعمت های خداوند است؛ این دو از ویژگی های مومنان متعهد است که نه از حوادث روزگار از پای در می آیند و نه نعمت پیروزی بر دشمنانان آنان را از سپاس و شکرگذاری دور می کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی اظهار کرد: در این ایام که هجمه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است موضوع صبار و شکور باید مد نظر قرار گیرد و بنا به فرموده خداوند متعال حتما گشایش ایجاد خواهد شد.

,

وی گفت: در مسائل پیش رو جمهوری اسلامی ایران، آزمایش بسیار بزرگی در دوم اسفند ماه وجود دارد که مردم با تمام مشکلاتی که دشمن به وجود آورده و برخی از مشکلاتی که دوستان نا آگاه ایجاد کرده اند؛ با صبوری، شکیبایی، بصیرت حضور گسترده خود را نشان خواهند داد، همان گونه که در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران افزود: دشمنان نیز از این توهم خارج خواهند شد که می توانند ملت ایران را شکست دهند و مانند سالیان گذشته که دشمنان را مأیوس کرده ایم در این برهه حساس نیز آنان را مأیوس خواهیم کرد.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد  بیان کرد: ملت ایران باید به خود ببالد و افتخار کند که چنین فرزندان غیرتمند، شجاع، توانمند و با استعداد دارد که توانستند سیلی محکمی را بر هیبت و هیمنه آمریکا وارد کنند و به نظر من این معنای عزت داری به ایران و ایرانی است و نه مسائلی که برخی افراد شعار می دهند.

,

وی با بیان اینکه از جمله مسائل مهم شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تحولاتی بود که در بین مردم ایجاد شد، تصریح کرد: برخی از افرادی که متوجه نبودند و از دشمن غافل بودند، متوجه و بیدار شدند و جنایتکار و خبیث بودن آمریکا بر  مردم ایران اسلامی روشن شد.

,

رئیس دادگاه انقلاب تهران تأکید کرد: با ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دلسوز نبودن، دروغگو بودن، خباثت، درنده خوئی و آدم کشی دولت آمریکا برای مردم ایران روشن شد.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی با تأکید بر اینکه امیدواریم مردم در دوم اسفند ماه حماسه بزرگ دیگری را تحت عنوان یکی از ایام الله رقم بزنند، ابراز کرد: در این روز ملت ایران با حضور هوشیارانه و حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویی استکبار جهانی خواهند زد و دشمن از مواضع ضد ایرانی خود عقب نشینی خواهد کرد ان شاالله.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه