اخبار داغ

پیگیری گزارش مردمی؛

چراغ راهنمایی سه راه پاسداران نکا همچنان خاموش است+تصاویر

چراغ راهنمایی سه راه پاسداران نکا همچنان خاموش است+تصاویر
چراغ راهنمایی مستقر در سه راه پاسداران شهر نکا که تازه می‌رفت به عنوان یک عادت ترافیکی مثبت در این شهر در ذهن شهروندان تثبیت شود مدتی است چشمک نمی‌زند و همین امر علاوه بر کلافگی رانندگان امکان حادثه را نیز در این محور افزایش داه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پس از اتصال خیابان‌های 30 متری و پاسداران شهر نکا از طریق فاز دوم مسیر 30 متری و پل احداث شده بر آن با ایجاد بریدگی بر تقاطع خیابان اصلی شهر و خیابان پاسداران، بنابر تصویب شورای ترافیک شهر نکا تلاش شد تا با ایجاد سیستم چراغ راهنمایی دو زمانه به بهبود روند ترافیکی این نقطه از شهر کمک شود.

این امر که یک تغییر بزرگ در روند ترافیکی شهروندان محسوب می‌شد ابتدا با مداخلات، نا‌هماهنگی‌ها و حتی مشکلات جدی عبور و مرور وسایل نقلیه به دلیل عدم هماهنگی همراه شد تا به مرور شهروندان بیشتر با آن هماهنگ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,



هرچند با گذشت بیش از یک سال از اجرا این طرح ترافیکی در این نقطه همچنان برخی از شهروندان با آن خو نگرفته‌اند و با عدم رعایت قانون سبب مشکلاتی برای سایرین می‌شوند این امر استقرار خودروهای پلیس راهور را امری لازم مدل ساخته است.

اما مدتی است این مهمان بلندقامت خیابان اصلی شهر نکا رنگ خاموشی به خود گرفته و سبب کلافگی و ناهماهنگی خودروها در این نقطه از شهر شده که درصد این مشکل برای افرادی که اولین مرتبه با این شرایط در این نقطه از شهر حاضر می‌شوند بیشتر است.



البته از روزهای قبل تداخلاتی در روند کارکرد چراغ راهنمایی این نقطه شهر وجود داشته که بعضا با طولانی و کوتاه شدن زمان روشن شدن چراغ‌ها و یا شبانه‌روزی شدن کارکرد آن درحالی که از ساعت 23 به بعد طبق روال قبل باید به صورت چشمک زن زرد رنگ در می‌آمد خبر از مشکلاتی در آن می‌داد.



این معضل که عبور و مرور را با مشکل مواجه ساخته هرچه که زمان بیشتری سپری می‌شود احتمال برخورد خودروها و ایجاد حوادث برای عابران و سرنشینان را بیشتر ساخته و خطراتی را به همراه دارد که انتظار می‌رود شورای ترافیک شهر ضمن ورود هرچه سریعتر برای حل مشکل، اطلاع‌رسانی دقیقی در این مورد به شهروندان داشته باشد تا شاهد حوادث ناخواسته احتمالی در این نقطه نباشیم.

انتهای پیام/

,
, ,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه