اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رفتار جهادی سردار سلیمانی باید الگوی همه باشد

رفتار جهادی سردار سلیمانی باید الگوی همه باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خروجی دستگاه تعلیم و تربیت باید شخصی مانند سردار شهید سلیمانی باشد که الگوی مدیریت استشهادی، مدیریت جهادی کارآمد، تدین، تواضع و موفقیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر لائینی دوشنبه شب در همایش شوراهای آموزش و پرورش از کلیه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و مسئولین و خیرین تشکر کرد و اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب شوراهای آموزش و پرورش خدمت بزرگی به این نهاد کرده است.
 
وی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش صرفا حضور دولت سبب آسیب می‌شود و لذا واگذاری اختیارات و تمرکز زدایی به‌صورت قانونی و عملی باید انجام شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران شورا را سبب نشاط و طراوت آموزش و پرورش دانست که باعث حضور مردم در امر تعلیم و تربیت شده و حمایت مالی بیشتر را سبب می‌شود.
 
این عضو شورای های آموزش و پرورش مازندران روح حاکم بر قوانین یونسکو و قوانین خارجی را جدائی از زندگی و سکولاریسم دانست که به معیارهای دینی توجه نمی‌شود تصریح کرد: باید اسناد بالادستی موجود را ملاک و معیار قرار دهیم و خروجی دستگاه تعلیم و تربیت باید شخصی مانند سردار شهید سلیمانی باشد که الگوی مدیریت استشهادی، مدیریت جهادی کارآمد، تدین، تواضع و موفقیت است.

  محمدی لائینی حضرت زهرا(س) را الگوی کامل برای بانوان برشمرد و چادر را یک نماد و حجاب برتر دانست و از مردان خواست ضوابط شرعی پوشش را رعایت کنند و همچنین از وضعیت کنونی حجاب انتقاد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: نظام آموزشی دیروز با امروز تفاوت چشمگیری دارد و تربیت فرزندان باید به گونه‌ای باشد که آنان دغدغه‌مند، نمازگزار اول وقت، صادق و سالم و به دور از افکار ناشایست باشند تا باسواد و اهل بهشت تربیت شوند و به فیض سعادت برسند.
 
امام جمعه مرکز استان در پایان از مسئولان نهاد آموزش و پرورش تشکر کرد و آرزو کرد که عاق فرزندان و نواده هامان نباشیم و برای تربیت آنها تمام تلاش خود را به کار گیریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه