اخبار داغ

امام‌جمعه اراک:

خون شهدای مقاومت آغاز راه بزرگ برای ملت ایران است

خون شهدای مقاومت آغاز راه بزرگ برای ملت ایران است
امام‌جمعه اراک گفت: این حوادث اخیر نشان می‌دهد باید بیش از گذشته هوشیار باشیم چراکه دشمن با تمام توان و ابزار خود برای زمین زدن انقلاب به میدان آمده اما خون شهدای مقاومت آغاز راه بزرگ برای ملت ایران است که هرکدام آثار و برکات فراوانی دارد و این‌ها درس شرف، عزت، سربلندی و ایستادگی برای ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی، گفت: ملت ایران در دو هفته گذشته حوادث بزرگی را پشت سر گذاشتند که از طرفی از دست دادن تعدادی از عزیزان در حادثه هواپیمایی که پاره تن ملت ایران بودند و از طرف دیگر از دست دادن جان عده‌ای از علاقه‌مندان به سردار سلیمانی در مراسم تشییع کرمان که باید این حوادث به هر نحوی جبران شوند و از تکرار آن پرهیز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب,

دری نجف‌آبادی، اظهار کرد: قله بزرگ شهادت توسط حاج قاسم سلیمانی فتح شد که عمری برای رسیدن به این قله مجاهدت کرد و این شهادت از طرفی چهره پلید و منفور آمریکا و حامیان آنها را به همه نشان داد و از طرفی چهره مظلومیت جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را نمایان کرد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان بدانند قطعاً جوانان با غیرت این سرزمین انتقام سختی از همه آنها خواهند گرفت بیان کرد: پاسخ محکم و مقتدرانه سپاه پاسداران و در هم کوبیدن پایگاه آمریکائی به طور عملیاتی به دنیا نشان داد دوران بزن و در رو تمام شده و این یک سیلی مقتدرانه به عنوان مقدمه کار بود.

,

امام جمعه اراک بیان کرد: این حوادث اخیر نشان می دهد باید بیش از گذشته هوشیار باشیم چراکه دشمن با تمام توان و ابزار خود برای زمین زدن انقلاب به میدان آمده اما خون شهدای مقاومت آغاز راه بزرگ برای ملت ایران است که هرکدام آثار و برکات فراوانی دارد و اینها درس شرف، عزت، سربلندی و ایستادگی برای ملت ایران است.

,

وی افزود: اقامه نماز جمعه و خطبه های حکیمانه مقام معظم رهبری برگ زرینی به افتخارات این ملت اضافه کرد و در واقع حضور باشکوه مردم در نماز جمعه یک رفراندوم دیگر برای وفاداری به آرمان های امام و رهبری و پایبندی به ارزش های نظام اسلامی بود و قدمی بزرگ برای ایجاد وحدت ملی و خلق حماسه ای جدید شد و تمام فتنه ها و توطئه هایی که دشمن می خواست برای حادثه هواپیمایی ایجاد کند خنثی کرد.

,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه دیگر ایام انتخابات را در پیش داریم بیان کرد: انتخابات یک مسئله مهم و حیاتی برای کشور محسوب می شود که همه باید به درستی انجام وظیفه کنند و امیدواریم شورای نگهبان هم تصمیماتی اتخاذ کند که مردم با انگیزه و مشارکت بیشتری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی برآمده از ایمان و اراده ملت است و با توجه به مشکلات و حساسیت کشور باید مجلسی کارآمد و انقلابی تشکیل شود تا بتواند مؤثر نقش آفرینی کند.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مجلس عصاره ملت است افزود: باید تصمیماتی اتخاذ کنند که مشکلات مردم به نحو درستی مدیریت شود به طور مثال اگر مجلس در قضیه بنزین به درستی سهمیه بندی را مدیریت می کرد قطعا شاهد بروز مشکلات نبودیم.

,

وی ادامه داد: همه از جمله مردم، کاندیدا، شورای نگهبان، دستگاه های نظارتی و امنیتی برای انتخابات حاضر باشند تا یک حماسه تاریخی و ماندگار دیگر ثبت شود.

,

دری نجف آبادی با بیان اینکه کسی نباید علیه کسی تبلیغات منفی داشته باشد بلکه همه باید برای حضور و مشارکت بیشتر در انتخابات فعالیت کنند بیان کرد: مجلسی کارآمد است مشارکت بیشتری در آن شکل بگیرد و قطعا انتخابات یک یوم الله دیگر در تاریخ انقلاب است که توسط مردم به یک حماسه تبدیل خواهد شد.

,

وی اضافه کرد: ایام الله دهه فجر را در پیش داریم که در این ایام ارتباطات مدیران و مسئولین با مردم بیشتر باشد چراکه اگر به درستی تحقق پیدا کند خود مردم پیشگام برای حل مشکلات خواهند بود.

,

امام جمعه اراک گفت: ایام شب عید را در آینده در پیش داریم که دستگاه های مسئول باید تدبیری اتخاذ کنند که کالاهای اساسی مردم کم نباشند و قیمت ها و نیازهای مردم به درستی مدیریت شوند تا شاهد هیچ گونه بی تدبیری نباشیم.

,

وی با اشاره به اینکه مسئله امنیت در ماه های آینده بسیار مهم است و اهمیت آن از چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات دوچندان می شود خاطرنشان کرد:  باید سعی شود تعطیلات به حداقل ممکن برسد چراکه امروز کشورهایی که اقتصاد برتری دارند تعطیلات در طول سال آنها بسیار پایین است و این باید الگویی برای کشور ما باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه