اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان:

دشمن در پی استحاله فرهنگ دینی است

دشمن در پی استحاله فرهنگ دینی است
حجت‌الاسلام جعفر رعایتی گفت: دشمن در پی استحاله و ضربه وارد کردن به فرهنگ دینی است لذا باید شبهات دینی را بشناسیم و پاسخ آن را با روش های مؤثر تربیتی بیان کنیم تا فکر جوانان از لحاظ دینی اقناع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از زمانی که ظهور پیدا کرد موضوع جنگ اعتقادی آغاز شد و امروز نیز پس از چهل سال دشمن در پی این است که در برابر انقلابی که مقابل ظلم و ستم ایستاده، هر گونه دشمنی خودش را پیاده کند و انقلاب اسلامی را متوققف سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمده است آنچه را که خداوند پیرامون غلبه مستضعفین بر مستکبرین فرموده محقق سازد افزود: امیدواریم با ظهور مصلح کل عالم بشریت ظلم را ریشه کن کنیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان گفت: در دوره ظهور امام عصر(عج) کسانی که باید حاکم دنیا باشند باید از افراد صالح باشند و اگر امروز انقلاب ما در برابر دشمنی نظام استکبار ایستاده است و با حداقل ها، نیروی حداکثری دشمنان را ناکارآمد کرده است علت آن بعد معنوی، جهادی و دینی انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: جوانان نیز اگر می خواهند پشتیبان و رهرو طریق شهدا باشند باید صالح باشند و به دنبال مصلح ثابت قدم بمانند و راهش نیز اطاعت از ولایت فقیه است.

,

حجت‌الاسلام رعایتی تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت مربیان صالحین این است که این افراد بایستی خودشان به فعالیت تربیتی در شجره طیبه صالحین اعتقاد راسخ داشته باشند چرا که تا فردی و استادی از قلب و وجود خودش صحبت نکند آن صحبت و کلام بر قلب نخواهد نشست.

,

وی ضمن تأکید بر اینکه در برخورد تربیتی باید زمان شناسی و شخصیت شناسی متربی داشت افزود: باید بدانیم نیاز امروز جوانان و جامعه مخاطب ما چه چیزی است و بر اساس موضوعات تربیتی را اولویت بندی کنیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گلستان ادامه داد: دشمن در پی استحاله و ضربه وارد کردن به فرهنگ دینی است لذا باید شبهات دینی را بشناسیم و پاسخ آن را با روش های مؤثر تربیتی بیان کنیم تا فکر جوانان از لحاظ دینی اقناع شود و در برابر شبهات دشمن لغزشی نداشته باشد.

,

وی افزود: مربیان صالحین که به عنوان موتور محرکه دینی افراد قرار می گیرند بدانند که بر اساس آیات اگر دل و قلب فردی را زنده کردید مانند زنده شدن تمام دنیا است لذا این آیات قرآن جایگاه بالای مربیان و اساتید را می رساند.

,

حجت‌الاسلام رعایتی خاطرنشان کرد: امروز ارتقای انقلاب اسلامی و تحقق اهداف عظیم آن رابطه مستقیمی با تربیت صحیح جوانان توسط مربیان و اساتید دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه