اخبار داغ

با معرفی آثار برگزیده؛

هفته فیلم و عکس تربت حیدریه به کار خود پایان داد

هفته فیلم و عکس تربت حیدریه به کار خود پایان داد
پنجمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان تربت حیدریه با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عباس باقریان، دبیر پنجمین هفته فیلم وعکس تربت حیدریه صبح امروز در مراسم اختتامیه اظهار داشت: این گردهمایی پیرو سیاست های کلان ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران مبنی بر ایجاد فضای غیر رقابتی و نمایش و ارایه آثار فیلمسازان و عکاسان دفتر تربت حیدریه از 28 لغایت 30 دی ماه برگزار شد که در راستای تصمیماتی که گرفته شده علاوه بر بخش فیلم و عکس دو کارگاه آموزشی در حوزه فیلم و عکس نیز تدارک دیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در روز افتتاح هفته فیلم و عکس کارگاه آموزشی با حضور استاد سید جلیل حسینی زهرایی از اساتید پیشکسوت هنر عکاسی واستاد دانشگاه برگزار شد که با استقبال خوب علاقمندان به حوزه عکاسی روبرو شد.

,

باقریان خاطرنشان کرد: بعد از فراخوان اعلام شده از سوی دفتر انجمن در ابتدا تعداد 80 عکس از 35 عکاس به دبیرخانه هفته فیلم و عکس رسید که در طی فرایند انتخاب عکس تعداد 30 اثر از 22 عکاس جهت شرکت در نمایشگاه آماده شد.

,

دبیر انجمن سینمای جوان تربت حیدریه گفت: نمایشگاه عکس در روز اول هفته فیلم و عکس در محل راهرو سینما اندیشه با حضور شرکت کنندگان و علاقمندان به هنر عکاسی افتتاح شد.

,

وی بیان کرد: دربخش فیلم تعداد 12 فیلم از اثار تولیدی انجمن سینمای جوان تربت حیدریه که در طول یک سال گذشته ساخته شد به همراه تعدادی از فیلم های برگزیده جشنواره فیلم کوتاه تهران به مدت 2 روز در سینما اندیشه به نمایش درآمد.

,

باقریان گفت: همچنین کارگاه نگارش فیلمنامه مستند توسط استاد نوروزی نژاد مستند ساز و استاد دانشگاه از دیگر برنامه های هفته فیلم و عکس بود.

,

وی هدف از برگزاری هفته فیلم و عکس را تشویق و دلگرم کردن هنرمندان فیلمساز و عکاس جوان تربتی و نمایش آثار و تولیدات آنان دانست وتاکید کرد: از انجایی که جوانان ما باید دیده شوند هفته های فیلم و عکس می تواند بستری فراهم کند تا هنرمندان ما مورد تشویق قرار بگیرند.

,

مراسم اختتامیه پنجمین گردهمایی فیلمسازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه در محل سینما اندیشه با حضور عکاسان و فیلمسازان شرکت کننده در هفته فیلم و عکس وجمعی از هنر دوستان ومسئولین محلی برگزار و پایان بخش مراسم هم فیلم سینمایی 23 نفر برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه