اخبار داغ

وزیر نیرو در سفر به همدان؛

۴۲۹۷ پروژه توسعه‌ای توزیع برق کشور را بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد

۴۲۹۷ پروژه توسعه‌ای توزیع برق کشور را بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد
رضا اردکانیان در سفر به استان همدان ۴۲۹۷ پروژه توسعه‌ای توزیع برق کشور را با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ وزیر نیرو پیش از ظهر امروز در سفر خود به استان همدان، از طریق ویدئو کنفرانس به‌طور همزمان ۴۲۹۷ پروژه‌ توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور را با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

رضا اردکانیان در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: به خاطر تحولاتی که در همدان افتاده یاد و نام همدان برای من همواره مایه آرامش بوده است.

,

وی افزود: هماهنگی و هم افزایی و همکاری های مدیران، متولیان و مسئولان و رقابت برای رضایتمندی مردم در همدان همواره مورد توجه ویژه بوده است.

,

وزیر نیرو با بیان اینکه ماموریت اصلی ما در عین پر کردن حفره ها پردازش آنها نیز است عنوان کرد: باید افزایش رضایتمندی جامعه را تاب‌آور کرد.

,

اردکانیان خاطر نشان کرد: تامین انرژی و تامین منبع مطمئن و پایدار آب، دو موضوع مهمی بود که توسط استاندار همدان مطرح شد و تامین منابع لازم برای اجرای پروژه ها تاکید وزارت نیرو هم است.

,

وی با بیان اینکه در حوزه برق، ساز و کارهای خوبی برنامه ریزی شده تصریح کرد: درصدد هستیم تا بتوانیم از قبل لایحه بودجه راهکارهای مناسب ارائه دهیم و تسهیلاتی را در نظر داشته باشیم.

,

وزیر نیرو با بیان اینکه توانستیم از محل انسداد چاه های غیر مجاز، هشت میلیون متر مکعب در سطح کشور تخصیص جدید دهیم گفت:
از محل صرفه‌جویی و تعادل‌بخشی۲ میلیون و ۸۰۰ متر مکعب آب به استان تعلق گرفته است.

,
,

تاکنون بیش از ۱۲ هفته سفرهای وزیر نیرو در قالب پویش ملی «هر هفته الف-ب-ایران» در استان‌های مختلف انجام شده‌ است.

,

در این سفر یک نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همزمان یک نیروگاه CHP (تولید همزمان برق و حرارت) به اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری ‌شد.

,

همچنین عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی هشت طرح عمرانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از طریق ویدیو کنفرانس در این سفر انجام می‌شود؛ در این سفر ۱۱۳ طرح عمرانی صنعتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

,

گفتنی است پویش «هر هفته الف-ب-ایران» در ۳۱ استان کشور از نیمه دوم امسال آغاز شده و تا پایان سال ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه