اخبار داغ

مدیرحج و زیارت استان زنجان خبرداد؛

اعزام محدود زائران زنجانی به عراق و سوریه

اعزام محدود زائران زنجانی به عراق و سوریه
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: در حال حاضر سفرهای زیارتی به کشورهای عراق و سوریه به‌صورت محدود انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: سفر زیارتی به سوریه از دو ماه گذشته آغاز شده اما زائران به صورت محدود به این کشور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه پروازهای سوریه از چهار استان مشهد،تهران، اصفهان و شیراز ایجاد شده است،افزود: به دلایل متعددی این سفرها محدود انجام می شود و در صورت اخذ تهمیدات لازم امکان افزایش این سفرها وجود دارد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: از استان زنجان نیز به صورت محدود زائرانی طی دو ماه گذشته به سوریه اعزام شده اند اما هنوز ادامه نیافته است.

,

مدیرحج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز تصمیم جدی برای ادامه سفرهای زیارتی مردم به سوریه و عراق اخذ نشده است،ادامه داد: تعداد اعزامی از زنجان انگشت شمار بوده است.

,

بابایی ادامه داد: همچنین سفر به کشور عراق نیز در حال حاضر به صورت محدود انجام می شود اگر چه سازمان حج و زیارت با کشور عراق توافقاتی را داشته است.

,

وی با بیان اینکه این سفرها به صورت هوایی انجام می شود، تصریح کرد: شرایط این دو کشور مهیای اعزام زائران بیشتری نبوده و سازمان حج و زیارت همه ملاحظات را در این زمینه در نظر می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه