اخبار داغ

عملکرد شهرستان‌های کرمانشاه در جذب تسهیلات اشتغال روستایی+جدول

عملکرد شهرستان‌های کرمانشاه در جذب تسهیلات اشتغال روستایی+جدول
شهرستان های استان کرمانشاه توانستند 92 درصد سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را جذب کنند که در این میان برخی شهرستان ها عملکرد بهتری داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر استان کرمانشاه در سال جاری  ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده است تا کنون چهار هزار و ۷۷۱ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۲ نفر پیش پذیرش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

همچنین سه هزار و ۴۳۴ قرارداد به مبلغ ۳۷۵ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان منعقد شده و در این میان ۳۲۱ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان برای اجرای سه هزار و ۳۳۴ طرح پرداخت شده است.

,

 اشتغال طرح‌های پرداخت شده پنج هزار و ۹۰۴ نفر است و میزان پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر نسبت به میزان تخصیصی ۹۲ درصد است.

,

اما عملکرد شهرستان های استان کرمانشاه نشان از این دارد که شهرستان هرسین در صدر و سرپلذهاب در انتهای رتبه بندی جذب سهمیه های ابلاغی قرار دارند.

,

بر این اساس، از ابتدای سال شهرستان هرسین با سهمیه مصوب ۱۷ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان که به طور کامل تخصیص داده شده بیشترین جذب اعتبارات و سرپل ذهاب با ۲۷ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان کمترین جذب اعتبار را داشته است.

,

 در شهرستان هرسین ۸۴۵ طرح با اشتغال ۱۸۳۷ نفر پیش پذیرش شده و در این میان ۷۱۷ قرارداد به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۱ میلیون تومان منعقد شده است.

,

۲۷ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای اجرای ۷۰۷ طرح پرداخت شده است که اشتغال طرح‌های پرداختی ۱۲۲۶ مورد بوده است و درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۱۵۳ درصد است.

,

در شهرستان سرپل ذهاب نیز ۱۰۹ طرح با پیش بینی اشتغال ۳۲۰ نفر پیش پذیرش شده است.

,

۷۴ قرارداد به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان منعقد شده است و تاکنون ۱۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان برای اجرای ۷۲ طرح پرداخت شده است.

,

 اشتغال طرح‌های پرداختی ۱۸۰ مورد است و درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۴۵ درصد است.

,

 پس از شهرستان هرسین، کنگاور با عملکرد ۱۳۹ درصدی، صحنه با ۱۳۰ درصد، روانسر با ۱۱۳ درصد، گیلانغرب با ۱۰۱ درصد و قصرشیرین با ۱۰۰ درصد بیشترین میزان پرداختی‌ها را به خود اختصاص دادند.

,

همچنین  کرمانشاه با عملکرد ۹۲ درصدی پرداخت، دالاهو با ۹۲ درصد، اسلام آبادغرب با ۹۱ درصد، پاوه با ۸۹ درصد، سنقر با ۷۷ درصد، جوانرود با ۶۶ درصد و ثلاث باباجانی با ۵۲ درصد د ر رده‌های بعدی قرار دارند.

,

 

,

اشتغال

, اشتغال,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه