اخبار داغ

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان همدان:

پایتخت“فهما” اسفندماه در سراسر کشور معرفی می‌شود

پایتخت“فهما” اسفندماه در سراسر کشور معرفی می‌شود
حمیدرضا ناهیدی فر با بیان اینکه پایتخت “فهما” اسفندماه در کشور معرفی می‌شود گفت: رویداد “فهما” با هدف به کارگیری خلاقیت‌های فرهنگی و هنری در قالب شاخص‌های هشت‌گانه قرآن، عترت، کتاب و کتابخوانی، شبکه‌سازی و هنر متعالی، فضای مجازی و رسانه، غنی‌سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری ارزیابی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رویداد ملی “فهما” نخستین رویداد ملی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است، اظهار کرد: “فهما” اختصار فرهنگ و هنر مساجد ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای معرفی پایتخت فهما در کشور است، افزود: با توجه به اینکه فضای مجازی فرصتی برای بروز و شناسایی استعدادهای مسجدی است پس باید از این فضا در راستای پویایی و تحرک بین کانون‌های فرهنگی و هنری استفاده کرد.

,

ناهیدی‌فر با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ دینی و تزریق  این فرهنگ به جامعه یکی از رسالت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری است، ادامه داد: باید مزیدهای رویداد فهما برای جامعه به خوبی تبیین شود.

,

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: این رویداد با هدف به کارگیری خلاقیت‌های فرهنگی و هنری در قالب شاخص‌های هشت‌گانه شامل قرآن، عترت، کتاب و کتابخوانی، شبکه‌سازی و هنر متعالی، فضای مجازی و رسانه، غنی‌سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری ارزیابی می‌شود.

,

وی در خصوص فعالیت‌های استان همدان نیز تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۴ هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان عضو سامانه بچه‌های مسجد هستند.

,

ناهیدی‌فر یادآور شد: امتیازات کسب شده کانون‌های فرهنگی و هنری در رویداد فهما با کسب امتیازات برتر در هر شهرستان و روستا و استان به عنوان پایتخت فهما در اسفندماه سال جاری معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه