اخبار داغ

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار خبرداد؛

راه‌اندازی سینما مردم در زنجان/ فیلم‌های جشنواره عمار اکران می‌شود

راه‌اندازی سینما مردم در زنجان/ فیلم‌های جشنواره عمار اکران می‌شود
مسئول اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان گفت: برای دسترسی مردم به فیلم های خوب و تمرکز زدایی،سینما مردم در زنجان راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: فیلم های جشنواره عمار برای نخستین بار در استان زنجان در سینما مردم در حال اکران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه شش فیلم این جشنواره دوشنبه ها اکران شده است، افزود: از این هفته اکران فیلم ها به پنج شنبه موکول می شود.

,

این مسئول با اشاره به اکران فیلم های "متولد اروشلیم"، "امدی-ه"،"بانو"، داستان پاستورنی در قالب جشنواره فیلم عمار، خاطرنشان کرد: همه فیلم های جشنواره عمار در زنجان اکران می شود.

,

 مسئول اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان با بیان اینکه در صورت درخواست مدارس و مراکز فرهنگی این فیلم ها در مدارس نیز اکران می شود، ادامه داد: تاکنون استقبال خوبی از فیلم های جشنواره شده است.

,

زهرا تیموری از اکران فیلم پرواز ممنوع در شهرستان های استان خبرداد و گفت: امسال از زنجان در جشنواره فیلم عمار شرکت کننده ای نبودند.

,

وی گفت: در شهرستان ها هنوز سینما مردم راه اندازی نشده است که در صورت راه اندازی این فیلم ها در شهرستان ها نیز اکران می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه