اخبار داغ

آشنا شکایت دولت از «جهان‌آرا» را تایید کرد

آشنا شکایت دولت از «جهان‌آرا» را تایید کرد
مشاور رییس‌جمهور در گفتگو با «ایران» اخبار مربوط به شکایت دولت از برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» و همچنین درخواست غیرقانونی برای تنظیم اخبار تلویزیونی روحانی توسط دفتر رییس‌جمهور را تایید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشاور رییس‌جمهور در گفتگو با «ایران» اخبار مربوط به شکایت دولت از برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» و همچنین درخواست غیرقانونی برای تنظیم اخبار تلویزیونی روحانی توسط دفتر رییس‌جمهور را تایید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در این‌باره گفت: من مکاتبه‌ای با رئیس شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما درباره برنامه‌های اخیر «جهان‌آرا» داشتم، این نامه هنوز در شورای نظارت بر صدا و سیما مطرح نشده‌است.
,
 
,
مشاور رئیس جمهور ادامه داد: اقدامات نابخشودنی بخش‌های سیاسی و خبری صدا و سیما در تحریف اخبار و اطلاعات به جایی رسیده که حتی به تقطیع، تحریف و نگارش زیرنویس‌های خلاف واقع درباره بیانات رئیس جمهوری تسری یافته است؛ براین اساس قوه مجریه خواستار اصلاح روابط خبری میان رؤسای قوا و بخش‌های خبری صدا و سیما است!
,
 
,
, ,
 
,
انتشار اخبار مربوط به تعطیلی دو برنامه پرمخاطب جهان آرا و ثریا با فشار دولت و شخص حسام آشنا با موجی از واکنشهای انتقادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد و همچنان ادامه دارد.
,
 
,
بر اساس اخبار دریافتی، پخش زنده برنامه عصرانه شبکه افق نیز متوقف شده و این برنامه هم از امروز دیگر پخش نخواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه