اخبار داغ

رئیس شورای شهر زنجان:

لایحه بودجه سال 99 شهرداری زنجان تقدیم شورا شد

لایحه بودجه سال 99 شهرداری زنجان تقدیم شورا شد
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه لایحه بودجه شهرداری زنجان دریافت کردیم گفت: بودجه شهرداری در شورای شهر بودجه بررسی می‌شود تا سال آینده پروژه‌های عمرانی با قوت ادامه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید‌رضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تعیین شهردار اظهار کرد: یک سری استعلامات انجام شده ولی در حال حاضر در مورد تعیین شهردار اقدام خاصی انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه تا به امروز هیچ بحثی در مورد گزینه‌ انتخاب شهردار انجام نشده است افزود: هنوز به صورت مصداقی به موضوع انتخاب شهرداری ورود نکردیم.

,

رئیس شورای شهر زنجان در مورد اجرای پروژه‌های شهری بعد از دستگیری شهردار زنجان ابراز کرد: اوایل به صورت مقطعی عملیات اجرای پروژه‌ها متوقف شد و روند اجرای پروژه‌ها با خلل مواجه شد ولی در حال حاضر پروژه‌ها با روال عادی در حال پیشرفت است.

,

وی با بیان اینکه با تاکید براینکه سال آینده نیز همه پروژه‌های شهری با قوت ادامه می‌یابد افزود: سعی خواهیم کرد هیچ پروژه‌ای متوقف نشود.

,

حمیدی با تاکید براینکه بودجه شهرداری نیز به شورای شهر ابلاغ شده است عنوان کرد: میزان بودجه امسال نسبت به سال گذشته حدود 40 تا 50 میلیارد تومان افزایش یافته است.

,

وی با تاکید براینکه جهت‌گیری بودجه شهری برای افزایش کیفیت فضاهای شهری است افزود: کف سازی، زیبا سازی، بهبود فضای شهری و آسفالت ریزی معابر شهری از مواردی است که سال آینده مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

,

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید براینکه پروژه‌های بزرگ مقایس برای سال آینده تعریف نشده است عنوان کرد: سال آینده روند اجرایی پروژه‌های بزرگی که امسال در دست بررسی است ادامه می‌یابد.

,

وی در مورد علت متوقف شدن پروژه خیابان پادگان افزود: این پروژه توسط ارتش متوقف شده و در حال حاضر باید اجرای این پروژه به اتمام می‌رسید.

,

حمیدی با تاکید براینکه علت متوقف شدن این پروژه مشخص نیست افزود: طی نامه‌ای از استاندار زنجان درخواست کردیم علت متوقف شدن پروژه را اعلام کنند تا از بلاتکلیفی خارج شویم که آیا این پروژه اجرا خواهد شد یا نه؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه