اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

شهید سلیمانی نشان خط مقاومت و موتور محرک گام دوم انقلاب است/ با غفلت در بزرگداشت ایام فاطمیه، دچار گرفتاری می‌شویم

شهید سلیمانی نشان خط مقاومت و موتور محرک گام دوم انقلاب است/ با غفلت در بزرگداشت ایام فاطمیه، دچار گرفتاری می‌شویم
کارشناس مسائل مذهبی گفت: حاج قاسم، نماد همۀ حججی‌ها و مدافعان حرم، نشان خط مقاومت و عزت و موتور محرک گام دوم انقلاب است، اگر نام او زنده بماند مکتب مقاومت و همه شهدا زنده خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص هیئت را نباید تنها در دیدار سالانه میلاد حضرت زهرا(س) جستجو کرد بلکه ایشان در سخنان مختلف تصریحات واشاراتی به ماموریت اهالی هیئت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خطبه نماز جمعه فرمودند "سردار شهید عزیز ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز، با این چشم نگاه کنیم آن وقت اهمیت این قضیّه روشن خواهد شد. قدر و قیمت این قضیّه روشن خواهد شد."

,

کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: پیام اصلی کلام رهبر انقلاب در خطبه نماز جمعه این بود که مکتب سلیمانی علی‌رغم تلاش‌های دشمن باید ادامه پیدا کند.

,

وی تصریح کرد: کلام مقام معظم رهبری در مورد مکتب خواندن "حاج قاسم" را کنار کلام امام خمینی (ره) بگذارید که فرمود "هر مکتبی تا پایش سینه‌زن نباشد، تا پایش گریه‌کن نباشد، تا پایش توی سر و سینه زدن نباشد حفظ نمی‌شود. ما باید برای یک شهیدی که از دستمان می‌رود علم (پرچم) به پا کنیم، نوحه‌خوانی کنیم، گریه کنیم، فریاد کنیم».

,

خضری بیان کرد: اگر گریه چهل ساله امام سجاد(ع) برای شهید کربلا نبود، واقعه عاشورا به فراموشی سپرده می‌شد.

,

وی با بیان اینکه حاج قاسم، سیدالشهدای مقاومت است، گفت: تلاش زیادی برای خاموش کردن این شعله حتی از بدو طلوع و شهادت، آغاز شده است، پس باید زیر این عَلم سینه زد و گریه کرد؛ زیرا اگر جریان هیئت در این امر مهم کوتاهی کند حرارت مکتب سلیمانی فروکش خواهد کرد.

,

این کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: موتور پیشران این مکتب، ستایشگران و شعرا و اهل منبر هستند و رسانه به تنهایی توان زنده نگه داشتن این مهم را نخواهد داشت.

,

وی بیان کرد: حاج قاسم، نماد همۀ حججی‌ها و مدافعان حرم، نشان خط مقاومت وعزت و موتور محرک گام دوم انقلاب است، اگر نام او زنده بماند مکتب مقاومت وهمه شهدا زنده خواهد ماند.

,

خضری در پایان گفت: شایسته است جریان هیئتی و بزرگان ستایشگری فراتر از تکریم و تعظیم عرفی برای استمراراین حرکت تدبیری کنند و فاطمیه امسال فرصتی مغتنم برای شروع این حرکت نورانی است؛ چراکه اگر از ایام فاطمیه غفلت کنیم در آینده کار دشوارتر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه