اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

تردد در همه محورهای استان زنجان امکانپذیر است

تردد در همه محورهای استان زنجان امکانپذیر است
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای استان زنجان در جریان است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در حال حاضر بارش پراکنده برف در همه محورهای استان زنجان گزارش شده است و برخی محورها نیز به دلیل بارش روزهای گذشته لغزنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در محورهای کوهستانی بارش برف شدت بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: در برخی محورها نیز بارش‌ها به صورت خیلی پراکنده گزارش شده است.

,

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر همه محورهای استان باز بوده و تردد در این محورها ادامه دارد و راه مسدودی گزارش نشده است.

,

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارش و احتمال بسته شدن معابر ضروری است رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاعات لازم را کسب کنند.

,

محمدی تصریح کرد: سامانه 1816 راهداری استان زنجان به‌منظور آگاهی هموطنان از وضعیت جاده‌های استان زنجان فعال است.

,

وی با بیان اینکه سامانه موبایلی 141 نیز به همین منظور تامین شده است، تصریح کرد: ضروری است هموطنان قبل از سفر مدیریت و برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

,

این مسئول داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را توصیه همیشگی برای هموطنان در روزها برفی و زمستانی پیشنهاد کرد و گفت: ممکن است در ابتدای سفر بارش کم باشد اما با افزایش میزان بارش مشکلاتی برای هموطنان به وجود آید.

,

وی برضرورت داشتن چراغ‌های مه‌شکن در سفر به جاده‌های کوهستانی تاکید کرد و گفت: مدیریت سفر می‌تواند از مشکلات جلوگیری کرده و سفر خوبی را رقم بزند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه