اخبار داغ

در افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمانشاه مطرح شد:

محتواهای فضای مجازی جهان غرب کشنده است/ تولیدات داخلی باید احیاگر باشد

محتواهای فضای مجازی جهان غرب کشنده است/ تولیدات داخلی باید احیاگر باشد
معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن با هدف وارد فضای مجازی شده و محتوای جهان غرب در این عرصه کشنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  سرهنگ سیروس حاتمی صبح امروز در افتتاحیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه اظهار داشت: بسترهای خوبی در حوزه فضای مجازی در استان کرمانشاه داریم و این استان زمانی سرآمد کشور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی گفت: برای هر کشور و منطقه‌ای خاکریزهایی تعریف شده که از فرهنگ، رسومات و اعتقادات آنها شکل می‌گیرد، اما این خاکریزها امروز برداشته شده و جهان به سمتی می‌رود که جهان فرهنگی یکپارچه‌ای را شکل دهد و با این وضعیت اینترنت بهترین بستر برای این کار وجود دارد.

,

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: آمریکا و ایادی آنها به دنبال گرفتن جهان غرب هستند و از نظر فرهنگی به دنبال این هستند که جهان خطی را به سمت جهان نقطه‌ای سوق دهند تا هر جا اقدامی شد بر تمام جهان اثرگذار باشد.

,

سرهنگ حاتمی با اشاره به مشکلاتی که اینترنت در زندگی‌های امروز ایجاد کرده است، بیان داشت: اینترنت در اغلب امور برای مردم به مرجع تبدیل شده و متأسفانه مشکلات این موضوع گریبانگیر همه شده است.

,

, ,

وی تصریح کرد: غرب به دنبال ایجاد جامعه‌ای است که آمریکایی‌های غیر آمریکایی در آن بسازد یعنی ساکنان تمام جهان همانند آمریکایی‌ها فکر کنند و از سبک زندگی آنها پیروی کنند.

,

در فضای مجازی جهان غرب به دنبال این است تمام جهان آمریکایی شود

, در فضای مجازی جهان غرب به دنبال این است تمام جهان آمریکایی شود,

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به تلاش‌های غرب برای تهاجم فکری و فرهنگی در بستر فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: در فضای مجازی جهان غرب به دنبال این است تمام جهان آمریکایی شود.

,

سرهنگ حاتمی با بیان اینکه ما هم در جامعه ضربه‌های زیادی از این موضوع خورده‌ایم، ادامه داد: ما در هر حوزه‌ای که قوی وارد شدیم موفق بوده‌ایم و در این حوزه نیز باید تمام تلاشمان را به کار گیریم.

,

وی با بیان اینکه در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور اگر اینترنت ملی داشتیم این همه ضربه نمی‌خوردیم، تاکید کرد: در این حوزه اگر دولت حمایت کند - که تا به حال نکرده است- در جهان حرف اول را می‌توانیم بزنیم.

,

از الگوهای ایرانی همچون پهلوانان و شهدا در تولیدات فضای مجازی غفلت کرده‌ایم

, از الگوهای ایرانی همچون پهلوانان و شهدا در تولیدات فضای مجازی غفلت کرده‌ایم,

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ماحصل بازی‌های غربی را بی‌هویت کردن مردم به ویژه جوانان، ترویج قبح‌شکنی و هنجارشکنی دانست و افزود: ما هم از الگوهای ایرانی همچون پهلوانان و شهدا در تولیدات فضای مجازی غفلت کرده‌ایم؛ قطعاً ساخت بازی رایانه‌ای از اقدامات سردار شهید سلیمانی سردمدار مبارزه با داعش مورد استقبال قرار می‌گیرد.

,

سرهنگ حاتمی ادامه داد: ما محتوای زیادی برای فعالیت در این عرصه داریمَ البته باید توجه داشت که محتوا صرفاً جنبه سرگرمی نداشته باشد.

,

وی تصریح کرد: دشمن با هدف وارد این حوزه شده و محتوای جهان غرب در این عرصه کشنده است و ما باید با تولیدات حاوی ارزشهای انسانی و اسلامی احیاگر باشیم و باید به این سمت برویم.

,

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: جهان غرب دیگر محتوایی ندارد که به خورد مردم بدهد ولی ما فرهنگ غنی داریم که با پشتوانه قرآن و اسلام قطعاً می‌تواند اثرگذار باشد.

,

سرهنگ حاتمی با بیان اینکه حضور ما در فضای مجازی کمرنگ است، گفت: سازمان فضای مجازی بسیج به دنبال این است که محتواهای فاخر ارزشی تولید و از فعالان و برگزیدگان این حوزه حمایت کند و ما هم در مجموعه سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از شما حمایت می‌کنیم.

,

 

,

صدمات اپلیکیشن‌های خارجی به سرمایه‌های اجتماعی داخلی قابل  کتمان نیست

, صدمات اپلیکیشن‌های خارجی به سرمایه‌های اجتماعی داخلی قابل  کتمان نیست,

حجت‌الاسلام محمدحسن عامری‌فر صبح امروز در افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال به صورت همزمان در سراسر کشور در ۳۱ استان برگزار می‌شود.

,

, ,

وی با اشاره به حضور ۱۵۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم تولید محتوا در این رقابت‌ها افزود: در استان کرمانشاه هم ۵ تیم در قالب ۲۰ نفر به مدت ۴۸ ساعت با هم به رقابت می‌پردازند.

,

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه محورهای تولید محتوا در این رقابت‌ها را پویانمایی، بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه عنوان کرد و گفت: اولین دوره این رویداد بزرگ سال گذشته به صورت متمرکز با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در تهران برگزار شد و امسال قرار شد ابتدا در استان‌ها برگزار شود و منتخبین مجوز ورود به رقابت‌های کشوری که امسال برگزار می‌شود را دریافت کنند.

,

حجت‌الاسلام عامری‌فر بیان داشت: برگزاری این رویداد از لحاظ تعداد نفرات کار بی نظیری است و مدل مشابهی با این حجم نداشته‌ایم.

,

وی با بیان اینکه تولیدات بعد از داوری در کرمانشاه به تهران هم ارسال و نظرات آنها را هم دریافت خواهیم کرد، گفت: در پایان از برگزیدگان تجلیل خواهیم کرد.

,

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد: زمین بازی فضای مجازی که همه به نوعی با آن درگیر هستند زمین ما نیست و تا به امروز رغبتی از دولت برای تصرف این زمین با مدل‌های بومی ندیده‌ایم.

,

حجت‌الاسلام عامری‌فر بیان داشت: لطماتی که اپلیکیشن‌های خارجی به سرمایه‌های اجتماعی می‌زند، قابل کتمان نیست و مدام می‌بینیم که این اپلیکیشن‌هایی که بومی نیستند و نظارتی هم بر روی آنها نیست چه آسیب‌هایی به پیکره جامعه می‌زند.

,

وی تصریح کرد: با این وجود نتیجه و خروجی این برنامه‌ها در حوزه فضای مجازی که با حمایت‌های سازمان فضای مجازی بسیج همراه خواهد بود باید تولید محتواهای فاخر و تأثیرگذار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه