اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

توانمندی سایبری تسلط بر دشمن را رقم می زند/کشته های اعتقادی جنگ نرم به مراتب بیشتر از کشته های جنگ سخت است

توانمندی سایبری تسلط بر دشمن را رقم می زند/کشته های اعتقادی جنگ نرم به مراتب بیشتر از کشته های جنگ سخت است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج، جنگ نرم را جنگی خاموش و خانمان سوز عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج، جنگ نرم را جنگی خاموش و خانمان سوز عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی بیان کرد: امروز جنگ تمام عیار عرصه مجازی با مختصات و ویژگی های متفاوت از جنگ سخت و با خصیصه های مجزا خاکریز به خاکریز در حال تار و مار نفرات است.

,

وی افزود: در جنگ سخت حتی قربانیان آن شهدای هستند که روی دست مردم تشییع می شوند و سلاح و نیروها همگی متفاوت و عیان است ولی در جنگ نرم نه سلاحی و نه جنگی خونین به راه است، اما کشته ها و زخمی های آن به مراتب بیشتر است.

,

سردار حسینی با بیان اینکه کشته های فضای مجازی به مراتب بیشتر از کشته های نفرات در جنگ سخت است، گفت: در این جنگ تمام آداب، سنن، روش و اخلاقیات انسانی همگی منهدم می شود و دفاع از ارزش ها بعد جدیدی می یابد که لازمه آن توانایی و قدرت و اقتدار مجازی است.

,

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و گردان های سایبری در این جنگ، امروز جوانان ما هم به توانایی و قدرت رصد بالایی دست یافته اند، که می تواند دشمن را کیش و مات کنند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین عنوان کرد: در جنگ نرم و فضای مجازی اگر در زمین خودمان باشیم پیروزیم و اگر بدون سواد رسانه ای تنها در این میدان حضور پیدا کنیم هم گل به خودی می زنیم و هم همسنگر دشمن می شویم.

,

وی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی از غرب تا شرق پیامی که ارسال می شود منتشر می شود و میلیون ها بازدید دارد و میلیون ها تفکر را جهت می دهد که این هم فرصتی مثبت و هم منفی است.

,

سردار حسینی اذعان کرد: پایداری ارسال پیام در فضای مجازی تا سال ها ادامه دارد و می تواند سیستم های امنیتی و دفاعی مهم یک کشور را با یک هک ساده در اختیار بگیرد و از کنترل خارج کند.

,

وی هوشیاری در فضای مجازی را مهم و ارزشمند دانست و گفت: توانایی و قدرت و دانش نخبه های سایبری می تواند یک گام مثبت باشد تا بتوان ظرفیت های مجازی را رصد و در نهایت همگام با اهداف ملی کشور کرد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: هنر و قدرت توانمندان فضای مجازی می تواند تسلط بر دشمن را رقم زند و البته اینکه فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است، خود یک بحث جداست چرا که آگاهی مهمترین کلید و شرط ورود به فضای مجازی در مرحله اول است.

,

سردار حسینی افزود: لازم است که گروه های حاضر در این دوره ابتدا از لحاظ روحی و روانی آمادگی حضور پیدا کنند و بعدا با تکیه بر توانایی خود دانش مجازی خودر ا محک بزنند.

,

وی با اشاره به اینکه در انتهای دوره می توان از توان و قدرت مجازی افراد شرکت کننده مطلع شد، اشاره کرد: کسی که برای اولین بار در فضای مجازی حضور پیدا می کند باید بتواند نقاط قوت خودی را رصد و در نهایت برای قوت آن اقدام کند و در رصد ضعف دشمن هم همت کند تا بتواند فضای رخنه را فراهم کند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در اقدام تروریستی روزهای اخیر دشمن، متاسفانه ما سرداری عزیز را از دست دادیم که به پشتوانه همین رصد های سایبری و اقتدار و ایمان مردمی هم روز ضربه به دشمن و هم روز عظیم تشییع و وداع با سرباز امام از جانب مقام معظم رهبری با نام یوم الله نام گذاری شد و این خود پیروزی برای ما بود.

,

سردار حسینی در خاتمه با آرزوی موفقیت برای سربازان فضای مجازی رمز آغاز داشن مجازی و شروع حرکت به سوی توانمندسازی سایبری را "یا زهرا" عنوان کرد.

,

گفتنی است این دوره سه روزه در سنندج و با حضور افراد توانمند در فضای مجازی و رقابت بین 11 گروه در قالب فعالیت های انیمیشن، موشن گرافی، بازی اندورید و اپلیکیشن برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه