اخبار داغ

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج البرز:

تولید محتوای دیجیتال، معادله حاکمیت دشمن بر فضای مجازی را بر می‌گرداند

تولید محتوای دیجیتال، معادله حاکمیت دشمن بر فضای مجازی را بر می‌گرداند
کیوان بربند گفت: تولید محتوای دیجیتال کلیدی ترین مسئله ای است که معادله حاکمیت دشمن بر فضای مجازی را بر می گرداند زیرا اگر تولید خوب وجود نداشته باشد ولو اینکه تیم های انتشاری خوبی داشته باشیم نتیجه را آنگونه که باید و شاید نمی گیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج  البرز در مراسم افتتاحیه اولین و بزرگترین رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیجِ استان  که صبح امروز در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، گفت: عموما در مقوله فضای مجازی گفته می شود  که عرصه، عرصه جنگ بوده و دشمن نفوذ کرده است و همه به لزومِ جدیت فعالیت در بحث فضای مجازی واقف هستند اما اقدام عملیاتی انجام نمی شود و صرفا در حد حرف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
کیوان بربند افزود: متاسفانه حاکمیت فضای مجازی به لحاظ زیر ساخت و محتوا با بیگانه است و کسانی که دستی بر آتش دارند، این مسئله را درک می کنند، همچنین جذابیت ها و مولفه هایی که دشمن در اخیتار دارد خط قرمز ماست، در حوزه تولید محتوا و انتشار در در فضای مجازی دست برتر نیستیم و از این تاسف بار تر که در کشور همتی برای تغییر حاکمیت وجود ندارد. 
,
 
,
, ,
 
,
وی  با اشاره به اینکه تیم هایی که به موازی بسیج و به صورت جزیره ای کار کرده و با توجه به دغدغه مندی که دارند بر احساس وظیفه کار می کنند، اظهار داشت:  البته با توجه به اینکه فعالیت های این افراد شبکه ای نیست بازخورد لازم را از آن نمی گیریم، لذا با توجه یه اینکه سازمان فضای مجازی بسیج طی 7 سال در حوزه پایگاه های اطلاع رسانی فعالیت داشت، از 2 سال گذشته به شبکه سازی و تولید محتوا انتشار روی آورده است. 
,
 
,
بربند ایجاد یک شبکه قوی و منسجم در کشور را زمینه ای برای تغییر معادله فضای مجازی دانست و با اشاره به اینکه این روند هنجارهای ایرانی – اسلامی را در فضای مجازی می گنجاند و موجب رقابت با جبهه موافق و مخالف را به دنبال دارد، تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات در این زمینه، تولید محتوای دیجیتال است و کلیدی ترین مسئله ای است که معادله را بر می گرداند زیرا اگر تولید خوب وجود نداشته باشد ولو اینکه تیم های انتشاری خوبی داشته باشیم نتیجه را آنگونه که باید و شاید نمی گیریم.  
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به لزوم مقایسه جذابیت های تولید محتوا  در فضای مجازی خارج و داخل کشور، گفت: جذابیت بازی های ایجاد شده توسط جبهه دشمن و گنجاندن فرهنگ یک فرهنگ دلخواه، کاملا خزنده و غیر مستقیم به جوان های ما آن را منتقل می کنند تا مخاطب را جذب کند اما بازی های داخلی اینگونه نیست چرا که در ساخت بازی درباره شهدا مستقیم سراغ اصل موضوع می رویم در حالی که باید جذابیت را عمومی در محصولات بگنجانیم و همانند تیم های حرفه ای خارج از کشور حرفمان را غیر مستقیم به مخاطب القا کنیم. 
,
 
,
بربند افزود: رویداد کنونی بهانه ای برای شناسایی افراد توانمند در البرز و ظرفیت سنجی آنها است، البته سال گذشته این رویداد در سطح کشور، به شکل متمرکز با 80 تیم در تهران برگزار شد اما امسال با توجه به اینکه  تعداد متقاضی بیشتر بود، اجرای متمرکز استارت آپی ممکن نبود و استان محور شد تا استان ها با فراخوان، تیم ها را جمع و بعد از داوری تیم های برتر به فینال کشوری راه پیدا کنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه رویداد 48 ساعته است، اظهار داشت: در کل کشور از بین 500  تیم 40 تیم برتر انتخاب می شوند و می تواند این انتخاب ها سکوی پرتاب برای افرادی باشد که در این رقابت ها شرکت کرده اند تا بازی های با کیفیت به تولید انبوه برسد. 
,
 
,
, ,
 
,
بربند ایده خلاق را مهم ترین موضوعی دانست  که تیم ها باید به آن توجه کنند و تصریح کرد: داوران از تهران و استان در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد تا ابهامات تیم های شرکت کننده برطرف شود، البته طی این 48 ساعت آنچه کار را برجسته می کند مدیریت زمان و طرح کار است. 
,
 
,
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج  البرز در خاتمه با اشاره به اینکه رویداد در سه محور بازی تلفن همراه نرم افزار تلفن همراه و انیمیشن برگزار می شود، خاطر نشان داشت: در بازی تلفن همراه موضوع شهدای مقاومت ملت مقاومت، پویا نمایی، باید قوی باشیم و در بخش نرم افزار تلفن همراه، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار 11 تیم شرکت کننده قرار گیرد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه