اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا:

برخی مدیران ناکارآمد مانع تجاری‌سازی دانش‌ها در کشور می‌شوند

برخی مدیران ناکارآمد مانع تجاری‌سازی دانش‌ها در کشور می‌شوند
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: امروز از به‌روزترین دانش‌ها در کشورمان برخورداریم ولی برخی مدیران ناکارآمد مانع از تجاری‌سازی و بهره‌برداری آنان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی سه شنبه شب در مراسم رونمایی از یادمان نامگذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی به‌نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جویبار اظهار کرد: امروز از به‌روزترین دانش‌ها در کشورمان برخورداریم ولی برخی مدیران ناکارآمد مانع از تجاری‌سازی و بهره‌برداری آنان می‌شوند.
 
وی تأکید کرد: بهترین سرمایه ما نیروی انسانی خلاق، مؤمن و مبتکر هستند.
 
فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: ایران از لحاظ ثروت و منابع خدادادی و از جهت سهولت بهره‌برداری از آنان جز کشورهای کم نظیر است اما به دلیل اینکه به خودباوری نرسیدیم دچار چالش‌های اقتصادی می‌شویم.
 
بابایی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متکی به جناح خاصی نبوده است و دانش خود را به علم نافع تبدیل کرد، علمی که توانست میلیون‌ها نفر را از جنگ نجات دهد.
 
وی ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی بیش از اینکه وجهه نظامی و دفاعی داشته باشد، دلسوز نظام بود که انسان‌ها را از مهلکه نجات می‌داد.
 
فرمانده سپاه کربلا به کشته شدن میلیون‌ها استاد دانشگاه و محقق توسط آمریکایی‌ها در عراق اشاره کرد و افزود: طی چند سال اشغالگری آمریکا در عراق بیش از یک میلیون استاد دانشگاه، محقق و دانشمند را ترور کردند.
 
بابایی تأکید کرد: کسی که وارد عرصه جهاد می‌شود نباید نگاه منفعت طلبانه داشته باشد، نباید انتظار تعریف و تجمید داشته باشد بلکه باید با تلاش مستمر و شبانه‌روزی تا رسیدن به پیروزی نهایی مبارزه کرد.
 
وی با بیان اینکه دانشگاه برای یادگاری نیست گفت: دانشگاه جایی برای تحقیق است و امروز دستاوردهای دانشگاه زمینه‌ساز پیشرفت کشور بوده و آنچه که امروز زمینه‌ساز پیشرفت ما شده، خروجی تحقیقات ما بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه