اخبار داغ

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

وارونه نمایی دشمن در فضای مجازی؛ مسئولیتمان را در تولید محتوای دیجیتال سنگین‌تر می کند

وارونه نمایی دشمن در فضای مجازی؛ مسئولیتمان را در تولید محتوای دیجیتال سنگین‌تر می کند
رضا پورشمسی گفت: امروزه شاهد هستیم کشورهایی نظیر آمریکا در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی با تسلط بر فضای سایبر میتوانند واقعیت را عوض کرده و وقایع را آنطور که مد نظر خودشان است جلوه دهند. چنین فضایی مسئولیت ما را در حوزه تولید محتوای دیجیتال سنگین تر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، صبح امروز فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم افتتاح نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد عنوان کرد: اینکه کشور، فرهنگ و یا مکتبی بتواند در فضای مجازی دست برتر را داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی اظهار کرد: امروزه شاهد هستیم کشورهایی نظیر آمریکا در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی با تسلط بر فضای سایبر میتوانند واقعیت را عوض کرده و وقایع را آنطور که مد نظر خودشان است جلوه دهند. چنین فضایی مسئولیت ما را در حوزه تولید محتوای دیجیتال سنگین تر می کند.  
,
 
,
وی با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی و خط مقاومت بیان داشت: در کنار شیوه های سنتی تولید محتوا نظیر تالیف کتاب که زمان و هزینه بسیاری می طلبد، تولید محتوای مناسب دیجیتال که در اندک زمان تاثیرات بسیاری بر بخش قابل توجهی از جامعه دارد، اجتناب ناپذیر است.
,
 
,
سرهنگ پورشمسی اذعان داشت: در کنار تمامی این مزایا نباید از آسیب های دنیای مجازی که امروزه به مراتب وسیع تر از دنیای حقیقی است،غافل شد. بسیاری از قوانین و هنجارهای لازم برای هر جامعه  به راحتی در دنیای مجازی از میان می رود که تبعات ناخوشایندی به دنبال دارد. 
,
 
,
فرمانده سپاه الغدیر یزد با تاکید بر لزوم ورود جوانان بسیجی به عرصه جهاد نرم گفت: جوانان یزدی ظرفیت واستعداد بسیاری داشته و 25 سال پیشتازی در کنکور گواه این مدعاست. امیدواریم برگزاری چنین مراسماتی بتواند این هوش و دانش نسل جوان را نسبت به این مساله مهم معطوف کرده و بتوانیم گام های خوبی در راستای  تولید محتوای دیجیتال برداریم.
,
 
,
این مقام مسئول اعلام کرد: تیم های شرکت کننده در رشته انیمیشن،موشن گرافی و بازی اندروید با موضوع "شهدای مقاومت؛مقاومت و ملت" و در حوزه نرم افزار با موضوع "رونق تولید و اقتصاد مقاومتی" به تولید محتوای فاخر خواهند پرداخت. 
,
 
,
گفتنی است نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج یزد از امروز در حسینیه ثارالله یزد آغاز شده و تا چهارم بهمن ادامه خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه