اخبار داغ

استاندار قزوین:

نمره مردم به عملکرد مسئولین و دولت باید بررسی شود/ راه‌اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی بین دستگاه‌های استان

نمره مردم به عملکرد مسئولین و دولت باید بررسی شود/ راه‌اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی بین دستگاه‌های استان
استاندار قزوین گفت: باید نمره مردم به علمکرد مسئولین بررسی شود؛ با این کار میزان مقبولیت مسئولین و دولت در بین مردم رقم می‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ نشست شهرداران و رؤساى شوراهاى اسلامى شهرهای استان پیش‌ازظهر امروز(چهارشنبه) با حضور دکتر صلاحی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سالن جلسات دفتر استاندار تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

هدایت الله جمالی‌پور در این نشست اظهار کرد: این جلسه فرصت خوبی است که تعامل دو جانبه‌ای بین استان و دستگاه‌های ملی شکل گیرد و به نوعی اطلاعات را مبادله می‌کنیم تا نتیجه خوبی برای استان پدید آید.

,

وی افزود: همه باید دقت در کار را اولویت قرار دهیم چراکه کشور ما در شرایط ویژه قرار دارد؛ دشمنان بسیج شده‌اند تا ناکارآمدی در داخل رقم بخورد و با تحریم‌ها و تهدیدها و فاصله انداختن بین مردم و مسئولین و ایجاد فضای ناامیدی اوضاع کشور را برهم بریزند و فضای داخلی را طوری رقم بزنند که نظام دچار آسیب شود.

,

استاندار قزوین ادامه داد: در این شرایط که تهدیدات از نوع اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور رقم می‌خورد باید همه عناصری که به عنوان ابزار برای ناکارآمد کردن تهدیدها نیاز است به کار گرفته شود و رسالت ما به عنوان مسئول بسیار مهم است و باید در تمامی کارها خوب فکر کنیم.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: استراتژی دشمنان این است که جمهوری اسلامی را از بین ببرند چراکه ایران اکنون برای رقبای منطقه‌ای و استعمارگران که به دنبال منافع خاورمیانه هستند خطر ایجاد کرده و دشمنان با کلیت جمهوری اسلامی مشکل دارند.

,

وی تاکید کرد: در این شرایطی که علیه کشور چنین مواردی رقم می‌خورد باید به سراغ این برویم که چه کارهایی صورت گیرد تا جامعه ما موفق شود و دشمنان شکست بخورند؛ تجربیات گذشته نشان می‌دهد هر کجا که بین مسئولین و مردم اعتمادسازی انجام شده نتایج خوبی به همراه داشته و وقتی در هر جامعه‌ای انسجام شکل گرفته نیز سطح تهدید کنترل شده است.

,

باید نمره مردم به عملکرد مسئولین بررسی شود

جمالی پور ادامه داد: تجربه نشان می‌دهد وقتی انسجام ملی شکل گرفت توانستیم موفقیت‌هایی را رقم بزنیم به طوری که وقتی به گذشته برمی‌گردیم، می‌بینیم که با دست خالی در برابر ۱۷۰ کشور در جنگ نابرابر دفاع کردیم و موفق شدیم.

, باید نمره مردم به عملکرد مسئولین بررسی شود,
,
,

استاندار قزوین ابراز کرد: اکنون نیاز داریم روشی را طی کنیم که اعتماد مردم بیشتر شود چراکه می‌دانیم سطح اعتماد عمومی پایین آمده است و باید نمره مردم به عملکرد مسئولین بررسی شود؛ با این کار میزان مقبولیت مسئولین و دولت در بین مردم رقم می‌خورد.

,

این مقام مسئول گفت: اگر نمره منفی بوده باید این نمره را تغییر دهیم و به درخواست‌های مردمی پاسخگویی صحیح داشته باشیم در هر حال مردم آنقدر هوشمند هستند که می‌دانند خارج از قانون نمی‌توان کاری کرد اما تبعیض را قبول ندارند.

,

وی بیان کرد: در این شرایط که تهدیدات دشمن زیاد است باید اعتماد مردم را افزایش دهیم تا بتوانیم در رفع مشکلات به وجود آمده جامعه موفق شویم و شوراها بدانند که کار بسیار مهمی را برعهده دارند به طوری که لحظه به لحظه توسط مردم قضاوت می‌شوند؛ا گر قرار باشد جامعه آباد شود به دست ما خواهد بود و اگر ویران شود باز هم به دست ما رقم می‌خورد.

,

جمالی‌پور ادامه داد: اگر امروزه برخی کشورها بیشتر به توسعه رسیده‌اند این باور را در خود ایجاد کرده و سعی کرده‌اند که مسیر را درست طی کرده و خوب فکر و عمل کنند.

,

اساس کار در جامعه مدیریت درست است

, اساس کار در جامعه مدیریت درست است,

استاندار قزوین تاکید کرد: اگر در دستگاهی مشکل وجود دارد دلیل این است که خوب فکر نمی‌کنیم و باید مسئولین بدانند که از اعتباراتی که در اختیار آن‌ها است بهره‌وری درست را انجام دهند تا نتیجه خوبی اعمال شود.

,

این مقام مسئول ادامه داد: امروزه رقابت در دنیا ثانیه‌ای است و از شوراها و شهرداران خواهش می‌کنم که با روش‌های دقیق، اصولی و منطقی مشکلات را مدیریت کنند و بدانند که همه چیز پول نیست و اساس کار در جامعه مدیریت درست است.

,

وی ابراز کرد: بخشی از مشکلات ما مربوط به نظام آموزشی است و گاهی ما به جای اینکه فکر کنیم بیشتر حرف می‌زنیم و این مشکل‌ساز است؛ متاسفانه امروزه توسعه جزو اساس کار ما نیست و رقابت‌ها جایگزین تمامی کارها شده به طوری که در داخل بدتر از دشمن رفتار می‌کنیم.

,

جمالی پور در پایان با اشاره به راه‌اندازی سامانه ارتباطی الکترونیکی بین دستگاه‌های استان گفت: هر چقدر بتوانیم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط بین دستگاه‌ها را مهیا کنیم می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بسیاری باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه