اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد؛

جمع آوری ۳۴ میلیون تومان برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

جمع آوری ۳۴ میلیون تومان برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان
بهروز کارخانه ای از جمع آوری ۳۴ میلیون تومان کمک نقدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این کمک ها توسط ۲۶ پایگاه هلال احمر از سراسر استان جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین گزارش ها از جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: این کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی در سطح استان جمع آوری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: کمک های نقدی جمع آوری شده توسط پایگاه های مستقر هلال احمر در سطح استان تا روز گذشته ۳۴ میلیون تومان بوده است.

,

کارخانه ای با بیان اینکه در حال حاضر در استان همدان ۲۶ پایگاه هلال احمر فعال است، تصریح کرد:  کمک های غیرنقدی مردم استان تاکنون شامل پتو، بطری آب معدنی و بیش از ۵۰۰ هزار قطعه ظروف یکبار مصرف بوده است.

,

وی از مردم استان درخواست کرد در صورت کمک مبالغ نقدی را به شماره حساب های اعلام شده ۹۹۹۹۹ نزد بانک مرکزی واریز و فیش واریزی را در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار دهند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان تاکید کرد: مردم استان توجه کنند که اقلام کمکی، لوازم نو باشد چرا که در صورت کهنه بودن باید طبق قواعد شرعی به صورت مزایده به فروش برسد.

,

کارخانه ای خاطرنشان کرد: تاکنون درخواستی از استان سیستان و بلوچستان و جمعیت هلال احمر کشور برای فرستادن محموله کمکی دوم به مناطق سیل زده از استان همدان نداشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه