اخبار داغ

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

سالانه بیش از ۲۰ هزار یادواره شهدا در سراسر کشور برگزار می‌شود

سالانه بیش از ۲۰ هزار یادواره شهدا در سراسر کشور برگزار می‌شود
سردار احمد حق‌طلب گفت: با تلاش مردم یادواره‌های شهدا با حجم وسیعی در سراسر نقاط کشور شکل گرفت و بر اساس آمار بیش از ۲۰ هزار یادواره شهدا در سال در سراسر کشور برگزار می‌شود و به طور متوسط نزدیک به ۵ کنگره ملی شهدا در سال محقق می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد حق‌طلب، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور در گفت‌وگو با صبح توس، در حاشیه همایش بزرگ کشوری با حضور مدیران و دبیران راویان یادواره‌های شهدای کشور اظهار کرد: پس از پایان دفاع مقدس و تهاجم به سرزمین ایران اسلامی مردم شریف و وفادار ایران به پاس جهاد، ایثار و شهادت فرزندان خودشان مراسماتی را با عناوین یادواره و کنگره‌های بزرگداشت شهدا آغاز کردند تا ادای دین به شهدا و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اعلام اینکه این همایش اولین دوره آموزشی دبیران راویان یادواره‌های شهدای کشور محسوب می‌شود افزود: هدف بزرگ‌تری در این راستا مورد نظر است و آن هم ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت باید دنبال شود تا این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود.

,

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور گفت: با تلاش مردم یادواره‌های شهدا با حجم وسیعی در سراسر نقاط کشور شکل گرفت و بر اساس آمار بیش از ۲۰ هزار یادواره شهدا در سال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه به طور متوسط نزدیک به ۵ کنگره ملی شهدا در سال محقق می‌شود افزود: در سال جاری نیز در استان‌های کردستان، مرکزی، هرمزگان و بوشهر میزبان برگزاری کنگره های ملی شهدا بودند.

,

سردار حق‌طلب تصریح کرد: این حرکت بزرگ فرهنگی و معنوی به تعبیر بسیاری از کارشناسان مؤثرترین فعالیت فرهنگی محسوب می‌شود.

,

وی افزود: در همین راستا ضرورت داشت یادواره‌های شهدا با شکل و محتوای آن به درجه ای برسند تا بیشترین اثرگذاری را در مخاطب خود داشته باشند و در جذب حداکثری مخاطبان افزایش را شاهد باشیم.

,

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور خاطرنشان کرد: علی رغم فعالیت های مختلف در این زمینه احساس می شد دوره‌ای برای توانمندسازی و با رویکرد آموزشی با اساتید مجرب ضرورت دارد و لذا از سراسر کشور دبیران و مسئولان برگزاری یادواره‌های شهدای کشور برای ارتقای سطح آمادگی خود حضور یافته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه