اخبار داغ

یک کمپینگ عالی در کنار محبوب ترین دریاچه ها

یک کمپینگ عالی در کنار محبوب ترین دریاچه ها
کمپینگ در سفر های خارجی می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. اگر به طبیعت علاقمند هستید می توانید یک روز از سفر خود را به آن اختصاص دهید و یک روز شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمپینگ در سفر های خارجی می تواند یک تجربه متفاوت را برای شما رقم بزند. اگر به طبیعت علاقمند هستید می توانید یک روز از سفر خود را به آن اختصاص دهید و یک روز شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید. یکی از بهترین مقاصد برای کمپینگ کنار دریاچه ها، رودخانه ها و در دل طبیعت می باشد. پیشنهاد ما در سفر به گرجستان و ارمنستان، دوتا از دریاچه های زیبا و دیدنی این دو شهر می باشد که بسیار مناسب کمپینگ و طبیعت گردی هستند. با هم آن ها را بررسی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


 

, ,
,

بازدید و گشت و گذار از دریاچه لیسی در گرجستان

, بازدید و گشت و گذار از دریاچه لیسی در گرجستان,

گرجستان یکی از کشور های نزدیک ایران می باشد که در سال های اخیر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر شهر تفلیس را بر روی نقشه مشاهده کنید متوجه دو دریاچه در نزدیکی آن خواهید شد که یکی از آن ها دریاچه لیسی نام دارد و در قسمت شمال غربی شهر تفلیس قرار دارد. مساحت این دریاچه حدود 470 هزار متر مربع می باشد و عمق آن در بیشترین حالت به 4 متر می رسد.

,

این دریاچه مکان مناسبی برای کمپینگ های دوستانه، خانوادگی و حتی قرارهای دو نفره می باشد. آب این دریاچه در فصل تابستان گرم می باشد و می توانید داخل آن شنا کنید و یا در ساحل آن آفتاب بگیرید. در اطراف این دریاچه امکان پیاده روی، دوچرخه سواری و پیک نیک وجود دارد. امکانات رفاهی مناسبی، مانند کافه و رستوران نیز در نزدیکی این دریاچه برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

,

بازدید از دریاچه لیسی در فواصل مختلف حال و هوای خاص خود را دارد و می تواند جذاب باشد. آب و هوای این دریاچه تقریباً گرم و مدیترانه ای می باشد. در طول سال نزدیک به 20 تا 30 روز باران های تند رگباری در این ناحیه می بارد و در روزهای سرد با برف پوشیده می شود. حداکثر دما در نزدیک این دریاچه به 37 درجه سلسیوس، در ماه جولای، می رسد و ممکن است هوای شرجی شما را اذیت کند، پس قبل از رفتن به این دریاچه شرایط آب و هوایی را بسنجید. اگر در تور گرجستان خود خواستید به این دریاچه زیبا بروید راحت ترین راه استفاده از تاکسی می باشد، با این حال در نزدیکی این دریاچه و فضای سبز اطراف آن ایستگاه اتوبوس نیز وجود دارد.

, تور گرجستان,

 

,

, ,

یک کمپینگ عالی در کنار دریاچه سوان ارمنستان

, یک کمپینگ عالی در کنار دریاچه سوان ارمنستان,

کشور ارمنستان به هیچ کدام از دریاهای اطراف دسترسی ندارد و به همین دلیل ساحل دریایی ندارد ولی دریاچه سوان، جای خالی دریا را در این کشور پر کرده است و یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی این کشور به حساب می آید و مردم محلی و توریست های زیادی در فصل های مختلف مخصوصاً تابستان به این دریاچه می روند و یک کمپینگ عالی را برای خود رقم می زنند.

,

دریاچه سوان در 60 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان در استان گغارکونیک قرار دارد و بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان در ارتفاع 1916 متری سطح دریا قرار دارد. این دریاچه از رودخانه های کوه های قفقاز تشکیل شده است و تنها رودخانه خروجی از آن رود هرازدان می باشد که در نهایت به رودخانه ارس پیوند می خورد. این دریاچه که حدود 940 کیلومتر مساحت دارد دارای ماهی های فراوانی می باشد که یکی از معروفترین و خوشمزه ترین نوع آن ماهی ایشخان می باشد که یک نوع ماهی قزل آلا می باشد.

,

در اطراف این دریاچه اقامتگاه های تفریحی زیادی ساخته شده است و گردشگران تور ارمنستان می توانند اوقات خوشی را در نزدیکی این دریاچه تجربه کنند اگر در فصل تابستان به این ناحیه رفتید می توانید در آب دریاچه و یا استخرهای نزدیک ساحل شنا کنید و آفتاب بگیرید یا با قایق گشتی داخل آب داشته باشید. در اطراف دریاچه مردم محلی، دکه هایی برای فروش سوغاتی و صنایع دستی بر پا کرده اند و اگر وقت نکردید در شهر ایروان سوغاتی بگیرید می توانید کالای مورد نظر خود را در این دکه ها پیدا کنید.

, تور ارمنستان,

در نزدیکی این دریاچه بر روی شبه جزیره ای که قبلاً جزیره بوده است چندین کلیسا و صومعه وجود دارد که معروفترین آن صومعه سوان می باشد که قدمت آن به قرن 9 میلادی باز می گردد. این صومعه توسط پرنسس ماریام ساخته شده است که دختر پادشاه آشوت یکم بوده است.اگر به دریاچه سوان رفتید می توانید سری هم به شهر دیلیجان بزنید که دارای چشمه های آب معدنی و طبیعتی بسیار زیبا می باشد و یکی از مقاصد توریستی به حساب می آید.

,

, ,

آژانس هواپیمایی آسمان آبی با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می باشد شما می توانید برای دریافت این خدمات به سایت https://www.asemanabi.net مراجعه نمایید.

, https://www.asemanabi.net,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه