اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

میز خدمت دهه فجر در مساجد مناطق محروم بروجرد برگزار می‌شود

میز خدمت دهه فجر در مساجد مناطق محروم بروجرد برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: میز خدمت دهه فجر در مساجد مناطق محروم با هدف رفع مشکلات در این مناطق برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ مجید سوری صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است و بار دیگر با حضور در صحنه، انسجام و اتحاد ملت ایران به دنیا نشان داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: امسال ۱۱کارگروه دهه فجر در بروجرد تشکیل می شود که در بخش های مختلف برنامه های دهه فجر را اجرا می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: امسال میز خدمت در دهه فجر در مساجد مناطق محروم با هدف رفع مشکلات در این مناطق برگزار می شود که مدیران دستگاه ها تلاش کنند تا ظرفیتی ایجاد شود و با رایزنی با مدیران کل بتوانند بخشی از اعتبارات را برای حل مشکلات در این مناطق هزینه کنند.

,

وی بیان کرد: علاوه بر برپایی میز خدمت، هر شب از دو خانواده محروم سرکشی می شود تا بتوانیم گره ای از مشکلات آنها باز کنیم.

,

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد  نیز در این جلسه گفت: تلاش شود تا در برگزاری برنامه های دهه فجر تنوع لازم ایجاد شود و امسال این برنامه ها علاوه بر این که در شهر برگزار می شود، بخشداران تلاش کنند تا در روستاها و دهستانها نیز این برنامه ها با شکوه برگزار گردد.

,

وی تصریح کرد: با توجه به این که چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی مصادف با روز ۲۲بهمن است، برنامه ریزی لازم صورت می گیرد تا مراسم چهلم نیز برگزار شود.

,

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه های شهرستان با حضور استاندار کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.

,

وی با تاکید بر فضا سازی شهری در دهه فجر تصریح کرد: فضاسازی شهر باید متناسب با دهه فجر باشد و این فضا گویای دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه