اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به یاوه‌گویی استکبار است

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به یاوه‌گویی استکبار است
امام جمعه بروجرد گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به یاوه‌گویی استکبار و دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: چهار  دهه پیش انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و بهمن ماه سال ۵۷ ایامی تاریخی است که هیچ گاه از ذهن ملت پاک نخواهد شد چرا که ۲۲بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: استکبار و دیگر دشمنان تلاش می کنند تا با ترفندهایی بتوانند نشان دهند انقلاب ضعیف شده اما حضور پر شور مردم با بصیرت ایران اسلامی در صحنه و به ویژه حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲بهمن به همه دنیا ثابت می کند که ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند و حضور مردم دشمن را ناامید می کند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی را به همراه داشت که ضروری است تا آمار مقایسه ای از  خدمات و امکانات قبل و بعد از انقلاب در قالب یک بروشور تهیه و این خدمات اعلام شود.

,

وی با اشاره به برپایی میز خدمت در دهه فجر بیان کرد: هدف از برگزاری میز خدمت ارائه خدمات و رفع مشکلات در مناطق محروم است.

,

حجت الاسلام حسینی گفت: تلاش داریم تا با حضور در مساجد برخی از محلات و برپایی میز خدمت بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم البته ضروری است که دستگاه ها در حوزه وظایف خود برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

,

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا برنامه های دهه فجر به خوبی برگزار شود و امسال با توجه به شرایط، می طلبد یک راهپیمایی ویژه در روز ۲۲بهمن برگزار شود. مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز از میدان تختی تا میدان قیام برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه