اخبار داغ

مدیرکل بازرسی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور:

افتتاح مراکز توانمندسازی و کاهش آسیب معتادین درکشور اثرات مثبتی دارد

افتتاح مراکز توانمندسازی و کاهش آسیب معتادین درکشور اثرات مثبتی دارد
مدیرکل بازرسی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور با اشاره به اینکه اردوگاه های کرامت در تمام استان ها راه اندازی می شود، گفت: افتتاح مراکز توانمندسازی و کاهش آسیب معتادین درکشور اثرات مثبتی برای جامعه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور تقوی مدیرکل بازرسی و هماهنگی امور استانهای ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در حاشیه افتتاح اردوگاه کرامت(درمان، صیانت و اشتغال معتادین) در گفتگو با خبرنگار قم فردا با تقدیر از ایجاد این مرکز، گفت:  این موضوع در سال گذشته برابر تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر بسته شد در شهریور امسال شروع به کار کرد.
وی ادامه داد: ارودگاه کرامت در ده استان کشور مانند قم و کرمان راه اندازی شده و امروز به صورت ویدئو کنفرانسی با سخنرانی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج افتتاح شد.
مدیرکل بازرسی و هماهنگی امور استانهای ستاد مبارزه با موادمخدر کشور بیان داشت: این موضوع دارای برکات و اثرات بسیاری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است و امیدواریم که این روند در دیگر استان ها به زودی به بهره برداری برسد تا بتوانیم اثرات آن را در جامعه ببینیم.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مرکزی که امروز افتتاح شد در فازاول حدود 100نفر است و برای فاز دوم 200 نفر پیش بینی شده است که 50درصد پیشرفت کار را شاهد بودیم و در دست اقدام است که انشالله بتوانیم تا 400 نفر ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم.
تقوی با اشاره به  اینکه این اردوگاه دستاورد خوبی دارد، تاکید کرد: فعالیت این اردوگاه ها برای امید بخشیدن به زندگی بسیار موثر است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, ,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه