اخبار داغ

استاندار کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی جوانان مطرح کرد:

برنامه مدونی برای جوانان کرمانشاهی نداریم/پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمانشاه

برنامه مدونی برای جوانان کرمانشاهی نداریم/پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه گفت: خیلی برنامه مدرن و قوی برای جوانان در استان نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  نشست ستاد ساماندهی جوانان امروز چهارشنبه با حضور استاندار کرمانشاه  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

برنامه مدون و قوی برای جوانان کرمانشاهی نداریم

, برنامه مدون و قوی برای جوانان کرمانشاهی نداریم,

هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان که در استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خلوص نیت سرداری یکی از خصلت‌های بسیار زیبای ایشان بود که خروجی آن عاقبت خیلی به دنبال داشت و جوانان ما باید از رفتار کردار و منش این سردار بزرگوار را به عنوان یک الگو استفاده کنند.

,

استاندار کرمانشاه افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید بسیار دارند و تاکید شده که در چهل سال دوم انقلاب باید به جوانان بیشتر توجه شود.

, گام دوم انقلاب,

وی اشاره‌ای به توصیه‌های مقام‌معظم رهبری به جوانان داشت و خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر معظم تاکید داشتند جوانان باید از تجربیات گذشته بهره گیرند و نگاه انقلابی و جهادی در کارها داشته باشند.

,

بازوند عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین اشاره داشت که ایران از نظر ظرفیت‌های استفاده نشده در رتبه اول قرار دارد و جوانان می‌توانند این عیب را برطرف کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه در استان کرمانشاه باید بیشتر برای جوانان وقت گذاشته شود نه اینکه فقط به مسائل ورزشی آنها توجه داشت گفت: خیلی برنامه مدرن و قوی برای جوانان در استان نداریم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: اینکه در استان کرمانشاه چقدر توانستیم جوانان را به سمت ظرفیت‌های استفاده نشده سوق دهیم بسیار مهم است و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: انتظار داریم حل و فصل مشکلات جوانان در اولویت قرار بگیرد و در خصوص پرداخت تسهیلات به جوانان جویای کار بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، it، صنعت و معدن، گردشگری،میرلث فرهنگی، گفت: باید لیستی از فارغ التحصیلان این رشته‌ها تهیه شوند تا به وزارت کشور جهت برنامه ریزی ارائه شود.

بازوند خاطر نشان کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی ما هستند و نمی‌توانیم نسبت به آنها بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های بعمل آمده ۶۰ درصد از جوانانی که در ناآرامی‌های آبان‌ماه شرکت کردند زیردیپلم بودندو این نشان می‌دهد که باید برای این افراد برنامه داشته باشیم و با معرفی آنها به مراکز فنی و حرفه از و کارآموزی بتوانند صاحب شغل و حرفه شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: در استان ۶ بازارچه در ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق داریم که ۵ مورد از آنها مرز رسمی هستند که این ظرفیت می‌تواند در حوزه تجارت برای جوانان ما اشتغال زایی به دنبال داشته باشد.

بازوند خاطرنشان کردند: در حال حاضر متقاضی ۵ هزار هکتار زمین‌های بین قصرشیرین و نفت شهر وجود دارد که باید برنامه‌ریزی کنیم که هزار و یک بار آنها را در اختیار فارغ التحصیلان کشاورزی قرار دهیم تا بتوانند درآمدزایی داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
, میرلث, التحصیلان, ریزی,
,
,
,
, بعمل, بودندو,
,
, زایی,
,
, التحصیلان,

انتقاد استاندار کرمانشاه از بی توجهی صدا و سیما به ظرفیت‌های انجمن سینما جوان

وی همچنین در خصوص بی توجهی صدا و سیما به ظرفیت‌های انجمن سینما جوان استان، گفت: متأسفانه بسیار مشاهده شده است که در شبکه‌های سراسری بارها برنامه‌هایی پخش می‌شود اما شبکه زاگرس با بهانه‌های مختلف آنها را پخش نمی‌کند و این قابل قبول نیست که یک برنامه در رسانه ملی مجوز پخش داشته باشد اما در شبکه زاگرس پخش آن غیر مجاز باشد.

وی با اشاره به اینکه این رویکرد صدا و سیمای استان کرمانشاه با ایجاد نشاط و امیدواری همخوانی ندارد، گفت: مسئولین صدا و سیمای استان کرمانشاه باید در توسعه استان نقش خود را بیش از پیش نشان دهند.

, انتقاد استاندار کرمانشاه از بی توجهی صدا و سیما به ظرفیت‌های انجمن سینما جوان, انتقاد استاندار کرمانشاه از بی توجهی صدا و سیما به ظرفیت‌های انجمن سینما جوان,
,
,
,
,

 

,

پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمانشاه

, پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمانشاه,

محمد ابراهیم الهی تبار امروز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان که در استانداری برگزار شد، در حال حاضر ۵۰۰ هزار جوان بر اساس رنج سنی داریم که در آئینه آمار و ارقام وضعیت آنها به لحاظ تجربه و تعهد در سطح تحصیلات و … مشخص شده است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: بر این اساس تعهدات دستگاه‌های اجرایی جهت حل و فصل مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف شامل پرداخت تسهیلات، اشتغال و … پیگیری و رصد می‌شود.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: بدون شک مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها می‌تواند بسیار اثر گذار باشد و با یک برنامه منسجم بر مشکلات حوزه جوان فائق بیاییم.

, گذار,

وی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۲۲ هزار و ۳۵۱ فقره تسهیلات ازدواج به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

,

الهی تبار در بخش دیگری از سخنانش حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را در جلسه ستاد ساماندهی جوانان را امری ضروری عنوان کرد وبیان داشت: بررسی مشکلات جوانان باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: تفکیک اطلاعات جوانان بر اساس شاخص‌های توصیفی و تدوین برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در سطح بومی یک راهبرد اساسی است که استاندار کرمانشاه نیز بر آن بسیار تاکید دارد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از طرح‌های نوین و اخلاق جوانان حمایت خواهیم کرد گفت: در این راه از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت فکری جوانان در حل مشکلات بهره خواهیم برد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه