اخبار داغ

با حضور 17 تیم تخصصی

بزرگ‌ترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان شمالی آغاز به کار کرد+عکس

بزرگ‌ترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان شمالی آغاز به کار کرد+عکس
بزرگ‌ترین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی آغاز به ‏کار کرد.‏
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصر اترک، در این رویداد 17 تیم 3 نفره در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن همزمان با  31 استان به رقابت می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

تیم‌ها طی ۴۸ ساعت فعالیت مداوم در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن  اقدام به تولید محتوا می‌کنند و برگزیدگان ‏رویدادهای استانی یعنی سه تیم برتر به بخش کشوری راه می‌یابند.‏

,

اختتامیه این رویداد بزرگ در روز جمعه چهارم بهمن‌ماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه فضای مجازی و میهمانان استانی  همراه با تجلیل از نفرات برتر و اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

,

فعالان فضای مجازی به دور از گرایشهای سیاسی عمل کنند

, فعالان فضای مجازی به دور از گرایشهای سیاسی عمل کنند,

داوود گودرزی، مسئول مرکز اندیشه و همفکری و راهبردی سازمان بسیج کشور بعدازظهر امروز در افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در خراسان شمالی با اشاره به اینکه این رویداد، حرکتی بزرگ در کشور است، اظهار کرد: در یک جنگ روانی با دشمن قرار گرفته ایم که عمده ابزار این جنگ روانی فضای مجازی و رسانه است.

,

وی ادامه داد: فعال رسانه ای باید واقعیت ها را ببیند و منتشر کند و در جهت پیشبرد اهداف جامعه گام بردارد.

,

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار مقام معظم رهبری در خراسان شمالی موضوع سبک زندگی را بیان کرد، گفت: فعالان رسانه ای و هنری می توانند با ارائه یک کار هنری محتوا را به خوبی منتقل کنند.

,

گودرزی اضافه کرد: فعالان فضای مجازی باید با واقع بینی و صداقت پرچم داری این فضا را به خوبی داشته باشند.

,

مسئول مرکز اندیشه و همفکری و راهبردی سازمان بسیج کشور گفت: دشمن از جوان ایرانی و کشور ایران به گونه ای صحبت می کنند که جوان ایرانی را ناامید کند، در حالی افزایش توطئه های دشمن برعلیه کشور ایران نشان از ترس دشمن در ابرقدرت شدن ایران دارد.

,

وی با اشاره به اینکه جوانان به سمت تولید محتوا بروند، خاطر نشان کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه به عنوان یک شهروند و جوان ایرانی به دور از هر گرایش سیاسی، غیرتمندانه در این مسیر گام بردارند و از کشور دفاع کنند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه این حوزه در عرصه هنر می تواند خیلی موثر باشد، گفت:  یک کلیپ یا پویانمایی چند دقیقه ای بیشتر از صدها ساعت سخنرانی می تواند موثر واقع شود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه