اخبار داغ

در بازدید رئیس سازمان بسیج فرهنگیان از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان عنوان شد:

بسیج فرهنگیان کمک کار آموزش وپرورش برای رفع نیازهای فرهنگیان آسیب دیده در سیل

بسیج فرهنگیان کمک کار آموزش وپرورش برای رفع نیازهای فرهنگیان آسیب دیده در سیل
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کل کشور به همراه وزیر آموزش و پرورش از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان از منطقه چابهار بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان، عباس مطهری؛ در بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان با اشاره به سه محورکاری در موضوع سیل، شامل : مدارس، دانش آموز و فرهنگیان گفت: در زمینه آسیب های وارد شده به زندگی شخصی معلمان و فرهنگیان با وزیر محترم آموزش وپرورش صحبت و آمادگی سازمان بسیج فرهنگیان جهت کمک به معلمان و فرهنگیان استان سیستان اعلام گردید.

وی همچنین از افتتاح دو مدرسه در استان سیستان و بلوچستان  با حضور وزیر آموزش وپرورش خبرداد و افزود: در زمینه مدارس تخریب شده در این مناطق کار بازسازی و مرمت مدارس و تآمین لوزام مورد نیاز دانش آموزان سیل زده توسط آموزش وپرورش انجام خواهد شد.

مطهری با اشاره به ابراز خرسندی وزیر آموزش وپرورش از اعلام آمادگی بسیج فرهنگیان در کمک به فرهنگیان ومعلمان آسیب دیده در سیل تصریح کرد: این سازمان هم اکنون کار شناسایی معلمان آسیب دیده از سیل را ازطریق مسئول بسیج فرهنگیان استان و نماینده وزیر آموزش وپرورش جناب آقای عطاران آغاز و پس ازبرآورد خسارات و براساس توانمندی استانها ، بسیج فرهنگیان هر استان متکفل ومتولی رفع نیاز چند معلم آسیب دیده خواهد شد .

وی افزود: همزمان با شناسایی و برآورد خسارات، بسیج فرهنگیان کشور رایزنی های خود را با دستگاههای متولی خارج از آموزش وپرورش جهت دریافت کمک برای  رفع نیازمندیهای معلمان مناطق سیستان انجام خواهد داد .

عباس مطهری با اشاره به درخواست سازمان جهت تشکیل جلسه ستاد هماهنگی وپشتیبانی بسیج فرهنگیان به ریاست وزیر آموزش وپرورش اظهار امیدواری کرد: با  تشکیل این جلسه ساز و کار لازم برای سازماندهی، جمع آوری و پشتیبانی و خدمت رسانی لازم به معلمان در جهت رفع نیازها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی همچنین به تشکیل گروههای جهادی معلمین اشاره کرد و افزود : در تلاشیم تا با هماهنگی آموزش وپرورش، گروههای جهادی معلمین از سراسر کشور را جهت کمک به حل مشکلات معلمان و فرهنگیان آسیب دیده اعزام تا زندگی این معلمان عزیز هرچه سریعتر به حالت عادی خود برگردد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور یکی دیگر از اهداف اعزام معلمان جهادی را تقویت وتکثیر روحیه جهادی معلمان عنوان کرد و افزود:  با اجرای این طرح انشالله یک همیت جمعی بین معلمان ایجاد و باعث کمک به دستگاه آموزش وپرورش گردد.

مطهری در پایان با اشاره به جلسات برگزارشده با آموزش وپرورش و نهادهای متولی ورده های استانی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان تا برطرف سازی مشکلات کلیه فرهنگیان ومعلمان آسیب دیده در کنار این عزیزان خواهد بود.

 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه