اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب، ارزش ها و رهبری است/ ضرورت کادرسازی در جبهه مقاومت در بستر فضای مجازی

بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب، ارزش ها و رهبری است/ ضرورت کادرسازی در جبهه مقاومت در بستر فضای مجازی
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: مقام معظم رهبری جریان شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب اعلام کردند و اگر این مکتب بخواهد خوب پیاده و کادرسازی در جبهه مقاومت و جغرافیای اسلامی کند، یکی از سخت ترین و ساده ترین بسترها فضای مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امشب در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با تأکید بر اینکه یکی از حیاتی ترین رسالت های ما نسل فعلی است، گفت: نسل ما نسل گام دو انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: سر فصل هایی را مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به عنوان امام جامعه اسلامی مشخص کرده اند که در این بیانیه فضای مجازی رسالت سنگینی را به عهده دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به شرکت کنندگان در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمان ابراز کرد: رزمندگان فضای مجازی شما هستید و اولین رسالتتان این است که در گام دوم محکم، با اخلاق، پشتکار و ... گام بردارید.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه گام دوم انقلاب گامی است که چهل سال اول انقلاب را معنا دار می کند، اظهار کرد: کرسی و منبری که امروز به دست شما است؛ یک کرسی و منبر فرا ملی و منطقه ای است.

,

این مقام مسئول افزود: رسالت دیگری که بر دوش دارید این است که امروز در جنگی جدی و سخت تر از جنگ نظامی علیه استکبار جهانی در میدان قرار گرفته ایم که این میدان خصوصیات خاص خود را دارد.

,

وی گفت: یکی از خصوصیت های بسیار مهم آن که دشمن سرمایه گذاری کرده است و در آن عرصه کار جدی انجام می دهد و در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی و تبلیغاتی انجام می دهد و البته تمامی طرح های آنان یکی پس از دیگری شکست می خورد، فضای مجازی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تأکید بر اینکه شما هستید که می توانید این عملیات های روانی و هجمه های عظیم علیه کشورمان را خنثی کنید، تصریح کرد: بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب، ارزش ها و رهبری است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: رسالت دیگری که رهبر معظم انقلاب بر دوش همه ما، جوانان و دانشمندان قرار داده است؛ این است که ایشان جریان شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب اعلام کردند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: اگر این مکتب بخواهد خوب پیاده و کادرسازی در جبهه مقاومت و جغرافیای اسلامی کند، یکی از سخت ترین و ساده ترین بسترها فضای مجازی است که می توانید کار کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه