اخبار داغ

در پی ورود سامانه جدید بارشی صورت گرفت؛

آماده‌باش دستگاه‌های متولی مدیریت بحران کرمانشاه

آماده‌باش دستگاه‌های متولی مدیریت بحران کرمانشاه
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آماده‌باش دستگاه‌های متولی مدیریت بحران در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  جلیل بالایی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: برنامه آمادگی برای فصل زمستان از دی ماه آغاز شده و در حال حاضر بیش از ۵۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین، ماشین‌های راهکاری، امداد و نجات در نقاط حساس به ویژه گردنه‌های مهم آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برای امشب تا فردا اخطاریه صادر شده است، عنوان کرد: از روز جمعه بعدازظهر تا صبح روز شنبه یک توده جدید باران و برف که طبق گفته کارشناسان برف و باران مناسبی برای استان خواهد بود، اخطاریه صادر می‌شود.

,

این مسئول بیان داشت: تیم مسئول دستگاه‌های مرتبط در این خصوص در حال آماده باش هستند و تمام نیروها پای کار هستند و ما هم نقاط حادثه خیز را از قبل شناسایی کردیم که با امکانات بیشتری در آنجا مستقر هستند.

,

بالایی به گردنه‌های مهم از جمله در مسیر روانسر، پاوه، سنقر، کنگاور و، قلاجه در اسلام آباد غرب، گیلانغرب و دالاهو اشاره کرد و گفت: مسیرهای حادثه خیز شناسایی شده و نیروها مستقر هستند و اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌ها به موقع به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

,

وی گفت: این آمادگی در مجموعه دستگاه‌های متولی امر مدیریت بحران در استان وجود دارد و تا ۱۵ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه