اخبار داغ

معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور:

لابی‌گری‌ها در انتصاب مدیران چالش اساسی کشور است/ بیشترین ضربه‌ها به بیت المال از متخصص نبودن مدیر است

لابی‌گری‌ها در انتصاب مدیران چالش اساسی کشور است/ بیشترین ضربه‌ها به بیت المال از متخصص نبودن مدیر است
معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با انتقاد از لابی گری ها در انتصاب برخی مدیران گفت: انتصاب‌های نادرست در بسیاری از موارد به واسطه لابی‌گری‌ها یک چالش اساسی در کشور است که باید این رویه‌ها حذف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت محسن عمرانی معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور در آیین تکریم و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان گفت: شرایط اهلیت برای مدیریت و رسیدگی در امور بسیار دارای اهمیت است و دیوان محاسبات کشور از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی صالح به عنوان حافظان بیت المال حفاظت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
 
,
عمرانی با اشاره به عدم تخصص برخی مدیران گفت: بیشترین ضربه‌ها به بیت المال از نبود تخصص مدیر است و تصمیم‌های نادرست مدیران در خسارت به بیت المال تاثیر گذار است.
,
 
,
وی در ادامه اضافه کرد: در جایی که مدیر اختیار و تصمیم نادرست می‌گیرد در بسیاری ازموارد باعث تضییع بیت المال می‌شود.
,
 
,
 معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور تصریح کرد:  تخصص مدیران برای انجام امور مهم‌ترین رکن است و مدیران باید صلاحیت لازم برای انجام امور را داشته باشند.
,
 
,
عمرانی با بیان اینکه راهبردهای اساسی برای پیشگیری و هدایت‌گری در سال‌های گذشته در دیوان محاسبات کشور برنامه‌ریزی شده است اظهار کرد: برخی قوانین دارای آشفتگی است ، که این امر باعث جرم انگاری می‌شود و لذا لازم است تا قانون‌گذاری مبتنی برکار کارشناسی باشد.
,
 
,
وی با انتقاد از لابی گری ها در انتصاب برخی مدیران گفت: انتصاب‌های نادرست در بسیاری از موارد به واسطه لابی‌گری‌ها یک چالش اساسی در کشور است که باید این رویه‌ها حذف شود.
,
 
,
 معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور در ادامه گفت: برخی از مدیران در بعضی از حداقل‌های مدیریتی، اهلیت برای قبول مسئولیت را ندارند و این ضربه به کشور است.
,
 
,
عمرانی همچنین تاکید کرد: توسعه کشور باشد و برای انتصاب‌ها باید ضوابط و قانونمداری مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه