اخبار داغ

رییس قوه قضاییه در دیدار با کارآفرینان و تولیدکنندگان یزد:

ایران امن‌ترین کشور منطقه و جهان است/ توجه به تولید، کارآفرینی و ایجاد اشتغال مقدمه اقتصاد قوی است

ایران امن‌ترین کشور منطقه و جهان است/ توجه به تولید، کارآفرینی و ایجاد اشتغال مقدمه اقتصاد قوی است
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: رهبر انقلاب در روز جمعه به همه ما فرمودند باید ایران قوی شود؛ ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، رئیس قوه قضاییه صبح امروز در دیدار با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان یزد اظهار داشت: استان یزد جلوه میراث فرهنگی، دین مداری و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: امروز آنچه که می‌تواند جامعه ما را از آسیب ها حفظ کند همین فرهنگ اسلامی و فرهنگ بومی یزدی است که می‌تواند از آسیب‌هایی که جامعه را تهدید می‌کند، پیشگیری کند.

,

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ اصیل ما عنوان کرد: امروز بر فرهیختگان ما است که نگذارند مرزهای فرهنگی تهدید شود.

,

رئیسی با اشاره به ظرفیت های استان یزد افزود: صنعت گردشگری می تواند در استان یزد و کشور منشا اثر باشد. این صنعت در استان یزد به لحاظ پیشینه فرهنگی عظیم بسیار حائز  اهمیت  است.

,

این مقام مسئول بیان داشت: علی‌رغم این‌که دشمنان می‌گویند کشور ما ناامن است، باید گفت امن ترین کشور منطقه و جهان، ایران است و کشور امنی برای گردشگران است.

,

وی اضافه کرد: باید کاری کنیم کسانی که تصمیم دارند در اقتصاد گردشگری فعالیت کنند دچار مشکل نشوند. نباید بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای گردشگری شوند.

,

رییس قوه قضاییه بیان داشت: اقتصاد گردشگری باید در استان یزد فعال شود و بحمدالله این زمینه وجود دارد.

,

رئیسی اظهار داشت: هر بخشنامه ای باید ذیل سیاست های اقتصاد مقاومتی و دیگر اسناد بالادستی تصویب شود. بخش نامه ها باید تسهیل کننده تولید در کشور باشد و باید از هر کاری که تولید کننده را بی انگیزه یا کم انگیزه کند پرهیز کرد.

,

وی با اشاره به برند کاشی و سرامیک تولید یزد گفت: باید برای تولیدات استان یزد در کاشی و سرامیک بازار ایجاد شود. 15 کشور با ما همسایه هستند و باید این بازار را برای تولیدکنندگان فراهم کرد.

,

وی با اشاره به گلایه های برخی تولید کنندگان اعلام کرد: امروز تولید در کشور ما مسئله محوری است. باید ببنیم کجای کار مشکل دارد که تولید کننده از ما گلایه می کند.

,

این مقام مسئول اظهار  کرد: الان باید میدان اجرا را برای تولید کننده فراهم کرد. باید امر سرمایه گذاری و کارآفرینی مخصوصاً در استان یزد که از قدیم به کار و سختکوشی شناخته می شده تسهیل شود.

,

آیت الله  رئیسی افزود: یزد به یکی از قطب های سلامت کشور تبدیل  شده و باید این امر تقویت شود.

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه گفت: رهبر انقلاب در روز جمعه به همه ما فرمودند باید ایران قوی شود. ایران قوی بدون اقتصاد قوی امکان پذیر نیست. لذا باید اقتصاد این کشور قوی شود. توجه به تولید و تولیدکننده، کارآفرینی و ایجاد اشتغال مقدمه اقتصاد قوی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه