اخبار داغ

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار خبر داد؛

کمک ۷۰ میلیون تومانی بازاریان فریدونکناری در حمایت از سیل‌زدگان/ جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد

کمک ۷۰ میلیون تومانی بازاریان فریدونکناری در حمایت از سیل‌زدگان/ جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد
فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار از کمک ۷۰ میلیون تومانی بازاریان فریدونکناری در حمایت از سیل‌زدگان خبر داد و گفت: همچنان جمع‌آوری کمک‌ها برای سیل‌زدگان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به حادثه غم‌انگیز سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: کمک به همنوع یکی از موضوعاتی است که باید فارغ از دین و ملیت انجام گیرد و هم‌اکنون که این اتفاق برای هموطنانمان رخ داده باید این کمک ها چندین برابر صورت گیرد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز نیکوکاری شهید علی اختیاری در اصناف فریدونکنار خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری شهید اختیاری که متشکل از اصناف فریدونکنار هستند در حمایت از سیل‌زدگان کرمانشاه کمک‌هایی به ارزش ۲۰۶ میلیون تومان جمع‌آوری کرده و همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی مبلغی به ارزش بیش از ۱۵ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کرده است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار تصریح کرد: پس از حادثه سیل در استان سیستان و بلوچستان، مرکز نیکوکاری شهید اختیاری قبل از تشکیل ستاد حمایت از سیل‌زدگان که در شهرستان راه‌اندازی شد، به محوریت بازار قائم اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده است.

فرجی یادآور شد: تاکنون تعداد ۴۳۵ عدد البسه از انواع مختلف زنانه، مردانه و بچه‌گانه، پتو ۱۶۰ تخته، ۲۲ عدد کفش، یک عدد بخاری، یک دست ظرف و به میزان یک خودروی نیسان موادغذایی و بهداشتی جمع آوری شده است که ارزش ریالی آن در حدود ۷۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه همچنان جمع‌آوری کمک‌ها برای سیل‌زدگان ادامه دارد گفت: قرار است نشستی با اتحادیه برنج‌فروشان برگزار شود تا آنها هم در این امر خیر سهیم باشند و همچنین مردم گرانقدر به‌ویژه بازاریان نوع‌دوست فریدونکناری می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نشانی بازار قائم مغازه کیف و کفش طلایی تحویل دهند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار خاطرنشان کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با سپاه شهرستان، نخستین محموله این کمک‌ها صبح شنبه بارگیری می‌شود.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه