اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

آماده باش 41 تیم امدادی هلال احمر/ مردم در حاشیه رودخانه‌ها نباشند

آماده باش 41 تیم امدادی هلال احمر/ مردم در حاشیه رودخانه‌ها نباشند
شهریاری گفت: با توجه به اعلام شرایط نامساعد جوی ۴۱ تیم امدادی به تعداد ۲۰۸ نفر در ۲۶ پایگاه ثابت و موقت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم های واکنش سریع و آنست(سگ های زنده یاب) در آماده‌باش کامل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد رحیم شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام شرایط نامساعد جوی ۴۱ تیم امدادی به تعداد ۲۰۸ نفر در ۲۶ پایگاه ثابت و موقت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم های واکنش سریع و آنست(سگ های زنده یاب) در آماده‌باش کامل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
وی با بیان این‌که تعداد ۵۲ دستگاه خودروی آمبولانس و نجات برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در پایگاه های امداد و نجات استان مستقر است، افزود: ۴۰ دستگاه خودروی امدادی نیز بعنوان پشتیبان آماده بکارگیری است.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها از مردم درخواست می‌شود در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از سفر های غیر ضروری خودداری شود.
,
 
,
شهریاری عنوان کرد: رانندگان با توجه به کاهش دید و لغزندگی سطح جاده ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی بخصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.
,
 
,
وی با بیان این‌که مرکز ۱۱۲ بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم‌ استانی‌ها در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه